Dan weten we ook gelijk dat hij 2 miljoen per jaar krijgt bij Ajax.quote:Ajax-aanwinst Davids vroeg drie keer meer dan Dallas bood
Datum: 27-jan 00:56
De nieuwe aanwinst van Ajax Edgar Davids heeft een jaarsalaris van FC Dallas van $ 800.000,- (¤618.812,-) afgeslagen. Het gat tussen de salariseisen van Davids en tot hoever FC Dallas wilde gaan was te groot. ‘Hij vroeg meer salaris dan wij konden bieden. Niet zoals Beckham, maar wel drie keer meer dan wat wij boden’, aldus een woordvoerder van FC Dallas.
Stam krijgt 1 geloof ik, bij PSV kon hij dit seizoen meer verdienen geloof ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:24 schreef Jasza het volgende:
Stam krijgt toch ook 2?
Denk dat Davids hetzelfde als Stam krijgt.
Tsja, in die lijst stond ook dat Van der Vaart 2,4 miljoen kreeg, en ik geloof daar eigenlijk niet zo heel veel van.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef Gelderland het volgende:
Stam krijgt kleine 2 miljoen... Sneijder/Huntelaar geloof ik 1.5.... Ik heb wel eens zo'n lijst gezien! Ik denk dat Edje ook zo rond de 1.5 gaat verdienen hier...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef denthemen het volgende:
ik kan niet wachten op Davids VS buijs , die kontelikker van een buijs gaat flink aangepakt worden, ik zal Edje even instructies geven![]()
Gewoon een vriend ja, verder geen familie of zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]![]()
miss heb je 't al eens verteld, maar wat is jouw relatie t.o.v Edgar? gewoon een goede vriend of wat
(bel je 'm regelmatig?)
ok, dus extra leuk datie terug naar ajax komt voor jouwquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon een vriend ja, verder geen familie of zo
Breek zijn been is een goede instructiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef denthemen het volgende:
ik kan niet wachten op Davids VS buijs , die kontelikker van een buijs gaat flink aangepakt worden, ik zal Edje even instructies geven![]()
Gelderland we gaan hier geen levens van mensen besprekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok, dus extra leuk datie terug naar ajax komt voor jouw(neem aan dat je hem uit A'dam kent, van vroeger)
nee niet uit a'dam, lang verhaal, zal ik je vast nog wel eens vertellenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok, dus extra leuk datie terug naar ajax komt voor jouw(neem aan dat je hem uit A'dam kent, van vroeger)
Al moet ik het zelf doen, het gaat gebeuren, buijs gaat op krukken naar huisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Breek zijn been is een goede instructie![]()
Ik dacht dat hij nog jonger was, en ik denk dat hij idd ook zeker niet meer dan 1,5 jaar mee gaat. Maar goed, ben toch blij dat hij komt. Als voetballer kan hij het team aanjagen, jonge spelers kunnen veel van hem leren, en het blijft natuurlijk gewoon een held.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:53 schreef twi het volgende:
Hij wordt trouwens over anderhalve maand al 34. Anderhalf seizoen leuk voetballen zou mooi zijn.
En als buijs dan op de grond ligt doet Edje z'n shirtje omhoog en dan staat er:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat alleen al naast hem voetballen je als jonge voetballer zo´n kick krijgt dat je wilt presteren koste wat het kost, want wie wil nou geen schouderklopje van Stam of Davids?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog jonger was, en ik denk dat hij idd ook zeker niet meer dan 1,5 jaar mee gaat. Maar goed, ben toch blij dat hij komt. Als voetballer kan hij het team aanjagen, jonge spelers kunnen veel van hem leren, en het blijft natuurlijk gewoon een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |