Nha ik zag "haar" wel eens TRU mensen afzeiken. Ik dacht trouwens wel dat het een meisje wasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb die hele Kiteless nooit echt meegemaakt.Ja, ik zag d'r fotoboek wel eens, maar ik heb d'r nog nooit wat zien posten op het forum, geloof ik.
Is toch meer een FP figuur?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb die hele Kiteless nooit echt meegemaakt.Ja, ik zag d'r fotoboek wel eens, maar ik heb d'r nog nooit wat zien posten op het forum, geloof ik.
T'rik!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
D'zr!
Goed en druk druk drukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe staat het leven?
Welnee johquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan doe je ook nog eens saai werk.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee joh!
Gisteren was tof. Ik heb zo lopen handelen met een inkoopbedijf, dat ons klein bedrijfje nu dus een product heeft in huis (in honderden ingkocht) dat dus NERGENS anders goedkoper kan bestaan!
Nee man.. ben zelfs goedkoper dan de goedkoopste INTERNETWINKEL en zoquote:
Maak je wel winstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man.. ben zelfs goedkoper dan de goedkoopste INTERNETWINKEL en zo.
Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man.. ben zelfs goedkoper dan de goedkoopste INTERNETWINKEL en zo.
Je wil niet weten hoeveelquote:
Nee ik werk niet bij BCC. Mooi bedrijf, dat welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
BCC? Every day HIGH PRICING, LOW SERVICE
* HA! HIJ IS WEER TERUGquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:40 schreef Bupatih het volgende:
Huuu. Mijn windows-klokje, wat doet 'ie?
Hij is gewoon afgekapt!![]()
![]()
![]()
En nee, ik heb niet lopen klooien met m'n beeldscherminstellingen.
Mijn klokje. Is gewoon gehalveerd.!!
Het is nu 10:4 volgens dat kreng.
Daar heb je wel gewerkt, toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik werk niet bij BCC. Mooi bedrijf, dat wel.
Tuurlijk, met zo een salaris en zo, zou jij dat ook zijnquote:
Dat ben ik en daar ben ik trots op. Je moet wat he, als je geen vrienden hebtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Materialist!
Je kan ze nu wel kopen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ben ik en daar ben ik trots op. Je moet wat he, als je geen vrienden hebt.
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tuurlijk, met zo een salaris en zo, zou jij dat ook zijn!
Ik heb trouwens een toffe werkplek. Twee monitoren, megasnelle computer en zo. UItzicht uit het raam
.
Ik ben te kopen.quote:
Wel nee... dat soort vrienden wil ik niet. Ik ga ze niet benaderen en ze geld geven en ze dan vrienden van me maken. Is toch niet goed?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wel nee... dat soort vrienden wil ik niet. Ik ga ze niet benaderen en ze geld geven en ze dan vrienden van me maken. Is toch niet goed?
Ik heb liever vrienden die naar mij toekomen en zeggen, he, jij bent rijk.. wij willen jouw vrienden wel worden. Die zijn top!
Als je de mensen zelf moet benaderen zijn ze niet zo gemotiveerd als de mensen die vanuit zichzelf naar jou toe stappen.
Heel af en toe... eigenlijk eerder eens in het jaar... heb ik ook iets grappigs te meldenquote:
13 april 2007. Moet nog komen dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En wanneer is dat?
*in agenda zet*quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
13 april 2007. Moet nog komen dus.
Zo'n topictitel daar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |