Vorige week en zo jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:09 schreef Bupatih het volgende:![]()
Maar die danspartner kon Kelly toch ook niet in de lucht houden?!
Is dat die homo van GTSTquote:
Dat was maar een fase jahquote:
Waarom weet ik ditquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was maar een fase jah! Nou is ie verliefd op Miss Nina Sanders
Daarom liet ie haar hem neerknallen
.
Je bent weer naar de verjaardag van een familielid geweest?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Lynx666 het volgende:
RomancesIntriges
Moord en doodslag
Buitenechtelijk kroost
Daar ben ik niet meer welkomquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent weer naar de verjaardag van een familielid geweest?
Take it easy....quote:
Hij heeft weer eens teveel in #XFA op irc rondgehangen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent weer naar de verjaardag van een familielid geweest?
Ik ben verdomme ouder dan mn eigen moederquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft weer eens teveel in #XFA op irc rondgehangen.
Nee, hij was toch slecht.quote:
Gek wijf! Jij komt hier zo weinig.quote:
Mijn computer was plots ziek/stuk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hij was toch slecht.
Maar welcome back.Waar was je?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Bupatih het volgende:
Hoe noem je die witte dingen waarmee je een vuilniszak afsluit?
Snel, ik moet het weten. 't Is een kwestie van leven of dood.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben goog(e)ler van het jaar 2006.
quote:
Ik heb het drukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gek wijf! Jij komt hier zo weinig.
Sluitclips volgens het doosje. Maar ik kan me ook een andere naam herinneren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef Bupatih het volgende:
En ik héb het wel geweten, maar sinds iemand het net een 'touwtje' (ja, met die aanhalingstekens erbij) noemde, weet ik het niet meer. Het had toch een naam?
Ik jou ook, hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
.
Kwam uit het laatste topic waar ik was hier vorige week.
Grappig wel dat het nog in mijn hoofd zat.
Echt ik heb internet gemisten Bupa jou ook wel een beetje
.
Show me the money!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het druk. Ik heb vandaag mijn nieuwe contract gekregen
![]()
.
Jawel. Alleen is het even doorzoekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kun je tegenwoordig nog een oude versie van MSN krijgen? Alles wat ik tegenkom is MSN live
.
http://www.oldversion.com/program.php?n=msnmquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kun je tegenwoordig nog een oude versie van MSN krijgen? Alles wat ik tegenkom is MSN live
.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben goog(e)ler van het jaar 2006.
Over zoeken gesproken ik heb vandaag al de hele dag lopen zoekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel. Alleen is het even doorzoeken.
En nu reageer die Bupa hier niet meer opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sluitclips volgens het doosje. Maar ik kan me ook een andere naam herinneren.
Hoe noem je...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nu reageer die Bupa hier niet meer op.
Misschien een vriendinnetje van Kitelessquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:51 schreef Bupatih het volgende:
roosj33
Dit is een kloon. Mark my words. Net geregistreerd, ze gebruikt PI's en heeft haar profiel volledig ingevuld en de juiste leeftijd om mannen aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |