quote:Helaas voor Kelly ziet Hugh Hefner, de big boss van de Playboy, het echt niet zitten. Hij zegt dat haar foto's veel te veel moeten worden gephotoshopt en daar heeft hij niet zo'n zin in.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:20 schreef MouseOver het volgende:
Echt lelijk is ze niet. Vreselijk aandachtsgeil echter wel.
Oke, dus omdat jij er een zou kopen zou de hele wereld dat doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:22 schreef conleche het volgende:
Toch denk ik dat het marketing-technisch een grove fout is om haar niet te plaatsen: zelfs ík zou die playboy kopen om te kijken hoe dát eruit ziet. (ben vrouw en heb geloof ik nog nooit zelf playboy gekocht). Ik bedoel, hoe een moóie naakte vrouw eruit ziet dat weet ik nu wel zo ongeveer, maar Kelly Osbourne..... en laat die photoshop dan ook maar achterwege. Misschien moeten ze in navolging van Heleen van Royen die haar man Ton (griezeldegriezel) ook mee liet poseren, ook Ozzy erbij op de kiek zetten. Brrr, nu draaf ik door...
Hij legt de eerste laag plamuur altijd zelfquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, dus die ouwe Hugh die doet al dan photoshoppen eigenhandig. Druk baasje
Denk ook niet dat ze ieder maand Kelly zouden moeten plaatsen, maar zo eens per jaar of zo, ik weet natuurlijk niet of ik representatief ben voor de hele bevolking, maar ik schat zo in dat zo'n freakshownummer wel zou lopen. Bovendien,ik denk dat als ik man zou zijn toch eerder Penthouse of Hustler zou kopen, dan zie je tenminste wat. Of heb ik het nu helemaal mis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:31 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Oke, dus omdat jij er een zou kopen zou de hele wereld dat doen![]()
Tis misschien een schok voor je maar niet de hele wereld denkt zoals jij
Playboy en neerkijken op Photoshoppenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:02 schreef UnclePhil het volgende:
Kelly Osbourne, dochter van rockster Ozzy Osbourne, zei laatst nog dat ze onwijs graag naakt in de Playboy wilde staan. De zangeres viel vorig jaar aardig wat kilootjes af doordat ze aan een zelfbedacht chocoladedieet was begonnen. En tja, omdat ze zo lekker was afgevallen, wil ze haar lichaam nu graag aan de rest van de wereld laten zien. Helaas voor Kelly ziet Hugh Hefner, de big boss van de Playboy, het echt niet zitten. Hij zegt dat haar foto's veel te veel moeten worden gephotoshopt en daar heeft hij niet zo'n zin in.
[afbeelding]
News from: www.extrafris.nl
Pwned![]()
Geld, roem en macht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:11 schreef Dana85 het volgende:
Wat ik niet snap; hoe haalt ze het in haar hoofd om ook maar te denken dat ze in de Playboy zou kunnen staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |