abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45773753
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Achterlijk kastje? Nee, TAN codes, dat is een veilig systeem .
Veel succes met en m'n wachtwoord kraken en m'n telefoon jatten

En ik kan alijtd en overal internetbankieren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 28 januari 2007 @ 22:39:49 #27
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45774950
Ik werk bij de Rabobank en je kunt als je geen stufi meer krijgt gewoon je studentenrekening behouden, mits je kan aantonen dat je nog studeert.
quote:
Veel succes met en m'n wachtwoord kraken en m'n telefoon jatten

En ik kan alijtd en overal internetbankieren
En met dat achterlijke kastje kun je ook overal internetbankieren alleen moet je het wel bij je hebben.
pi_45775227
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Daboy het volgende:
En met dat achterlijke kastje kun je ook overal internetbankieren alleen moet je het wel bij je hebben.
En jij loopt heel de dag met dat kastje rond?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 28 januari 2007 @ 22:51:40 #29
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45775418
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En jij loopt heel de dag met dat kastje rond?
Aangezien ik op de bank werk niet, maar aangezien het kastje niet groter is dan een pakje kauwgom kan ik best begrijpen dat sommige mensen het gewoon in hun tas hebben. Verder is er overal wel altijd een Rabobank filiaal in de buurt waar je gewoon kan aanschuiven om te internetbankieren, overigens weer iets wat je niet kunt bij de postbank.
pi_45775590
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef Daboy het volgende:

[..]

Aangezien ik op de bank werk niet, maar aangezien het kastje niet groter is dan een pakje kauwgom kan ik best begrijpen dat sommige mensen het gewoon in hun tas hebben. Verder is er overal wel altijd een Rabobank filiaal in de buurt waar je gewoon kan aanschuiven om te internetbankieren, overigens weer iets wat je niet kunt bij de postbank.
Oftewel: zo'n apparaatje is onhandig want welke debiel sleept nou altijd zo'n ding met zich mee?

En aangezien er niet op elke straathoek een Rabobank zit die 24 uur per dag open is is dat natuurlijk ook een kulargument.

Conclusie: internetbankieren met een kastje is minder handig dan internetbankieren met je telefoon en ik heb altijd gelijk
pi_45775641
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef Daboy het volgende:

[..]

naar een bankkantoor gaan om te internetbankieren.
  zondag 28 januari 2007 @ 23:04:13 #32
58948 Daboy
ModelBeleggen
pi_45775844
Nutteloos om nog te reageren eigenlijk.
pi_45776158
quote:
Dat lijkt mij overigens wel onjuist als dat gebeurt. Als een rekening verandert moet je immers een handtekening zetten, dus het lijkt me niet dat het zonder toestemming gebeurt.
Bij mij is het 2 keer gebeurd en bij een vriend 3 keer. Elke keer moet je dan weer naar de bank om het terug te laten zetten. Zelfs als je al telefonisch benaderd bent en ze al hebt gezegd dat je nog studeert krijg je doodleuk een brief dat je rekening is omgezet. Of een brief dat je het voor de zoveelste keer mag bewijzen. Belachelijk dat je als student zelf alle moeite moet doen om fouten van de bank goed te maken. Ze doen wel meer wat niet kan. Zoals dreigen met sluiting van de internetbankierfunctionaliteit als het een tijdje niet gebruikt wordt.
quote:
Ik werk bij de Rabobank en je kunt als je geen stufi meer krijgt gewoon je studentenrekening behouden, mits je kan aantonen dat je nog studeert.
Ik heb een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn gehad die gewoon zei dat als er geen studiefinanciering meer binnenkomt het "pech gehad" betekent. Rabobank is echt een bank voor boeren waarvan mensen enkel nog lid zijn omdat andere banken net zo rot zijn.

Ze waren niet blij toen ik na mijn studie mijn hypotheek elders liet financiëren. Alleen maar omdat ze zulke wrekken zijn en klanten idioot behandelen voor 27 euro.

Ik vind het sowieso erg vreemd om mensen te laten dokken om bij hun eigen geld te komen. Vooral ook omdat als je mensen de service van een gratis rekening biedt, ze later sneller geneigd zijn diensten af te nemen waar je als bank tienduizenden euro's mee kan verdienen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 28 januari 2007 @ 23:30:33 #34
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45776664
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Daboy het volgende:
[..]

Dan ben je blijkbaar niet op de hoogte van jullie eigen voorwaarden. Welke filiaal werk je? Misschien even een update doorvoeren bij de medewerkers, wat wel en wat niet mag. Dat de regel vreemd is, dat staat buiten kijf.

Maar stel je nu eens voor dat je gelijk hebt, misschien heeft de bank tegenstrijdige voorwaarden. Dan hoor ik graag welke procedure me te doen staat en met wie ik contact kan opnemen om deze maatregel ongedaan te maken. Is de topic niet voor niets geweest.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_45776816
Of laat anders even zien waar die beleidsregel vandaan komt. Ik kan hem niet vinden.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 28 januari 2007 @ 23:37:06 #36
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45776866
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef Neuralnet het volgende:
Of laat anders even zien waar die beleidsregel vandaan komt. Ik kan hem niet vinden.
Of beleidsregel inderdaad, bedankt voor de aanvulling. Beleidsregels staan namelijk niet altijd op papier, althans niet voor publiek direct toegankelijk.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  maandag 29 januari 2007 @ 09:53:40 #37
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_45782426
Ik zit ook bij de rabobank.
Na vier jaar stopte mijn stufie. Ik nam een nul-lening voor het behoud van mijn OV.
Driekwart jaar later belden ze me op. Ze hadden gezien dat er geen stufie meer binnen kwam.
Of ik nog student was. Nouja, op dat moment wel, dus ik zei dat ik een nul-lening had. (En de rest van de situatie uitgelegd natuurlijk; eerst WO, toen HBO, een jaartje stufie minder dus) Was allemaal geen probleem en ik heb er nooit meer wat van gehoord.
Ze hebben ook niet gezien dat er al een half jaar salaris binnen komt, dus zo hard checken ze het ook weer niet
Ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje met de vraag: "He jij bent nu ECHT geen student meer he "
pi_45783468
Laat je 10eur stufi per maand binnenkomen... klaar!
  maandag 29 januari 2007 @ 14:08:35 #39
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_45789020
Is het niet inbreuk op mn privacy als ze gaan checken of ik mn stufi nog krijg?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_45789077
quote:
Op maandag 29 januari 2007 14:08 schreef gohan16 het volgende:
Is het niet inbreuk op mn privacy als ze gaan checken of ik mn stufi nog krijg?
Is het geen inbreuk op je privacy als ze checken of je rood staat?
pi_45789193
Waarom doen die gasten zo lastig om het enkel voor de studenten te doen? Doe het dan zoals Fortis Bank (belgië); voor -25 jarigen is alle dienstverlening (buiten aandelentransacties en een visakaart) volledig gratis. Mensen die aan hun 18 gaan werken hebben de eerste 7 jaar geen kosten, mensen die tot hun 27 studeren moeten wel al betalen vanaf hun 25ste, maar toch. Veel mooier geregeld vind ik persoonlijk.

Die 27¤ is dan weer lekker weinig, fortis rekent direct 75¤/jaar aan.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')