Veel succes met en m'n wachtwoord kraken en m'n telefoon jattenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Achterlijk kastje? Nee, TAN codes, dat is een veilig systeem.
En met dat achterlijke kastje kun je ook overal internetbankieren alleen moet je het wel bij je hebben.quote:Veel succes met en m'n wachtwoord kraken en m'n telefoon jatten
En ik kan alijtd en overal internetbankieren
En jij loopt heel de dag met dat kastje rond?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Daboy het volgende:
En met dat achterlijke kastje kun je ook overal internetbankieren alleen moet je het wel bij je hebben.
Aangezien ik op de bank werk niet, maar aangezien het kastje niet groter is dan een pakje kauwgom kan ik best begrijpen dat sommige mensen het gewoon in hun tas hebben. Verder is er overal wel altijd een Rabobank filiaal in de buurt waar je gewoon kan aanschuiven om te internetbankieren, overigens weer iets wat je niet kunt bij de postbank.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij loopt heel de dag met dat kastje rond?
Oftewel: zo'n apparaatje is onhandig want welke debiel sleept nou altijd zo'n ding met zich mee?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef Daboy het volgende:
[..]
Aangezien ik op de bank werk niet, maar aangezien het kastje niet groter is dan een pakje kauwgom kan ik best begrijpen dat sommige mensen het gewoon in hun tas hebben. Verder is er overal wel altijd een Rabobank filiaal in de buurt waar je gewoon kan aanschuiven om te internetbankieren, overigens weer iets wat je niet kunt bij de postbank.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef Daboy het volgende:
[..]
Aangezien ik op de bank werk niet, maar aangezien het kastje niet groter is dan een pakje kauwgom kan ik best begrijpen dat sommige mensen het gewoon in hun tas hebben. Verder is er overal wel altijd een Rabobank filiaal in de buurt waar je gewoon kan aanschuiven om te internetbankieren, overigens weer iets wat je niet kunt bij de postbank.
Bij mij is het 2 keer gebeurd en bij een vriend 3 keer. Elke keer moet je dan weer naar de bank om het terug te laten zetten. Zelfs als je al telefonisch benaderd bent en ze al hebt gezegd dat je nog studeert krijg je doodleuk een brief dat je rekening is omgezet. Of een brief dat je het voor de zoveelste keer mag bewijzen. Belachelijk dat je als student zelf alle moeite moet doen om fouten van de bank goed te maken. Ze doen wel meer wat niet kan. Zoals dreigen met sluiting van de internetbankierfunctionaliteit als het een tijdje niet gebruikt wordt.quote:Dat lijkt mij overigens wel onjuist als dat gebeurt. Als een rekening verandert moet je immers een handtekening zetten, dus het lijkt me niet dat het zonder toestemming gebeurt.
Ik heb een zeer onbeschofte medewerker aan de lijn gehad die gewoon zei dat als er geen studiefinanciering meer binnenkomt het "pech gehad" betekent. Rabobank is echt een bank voor boeren waarvan mensen enkel nog lid zijn omdat andere banken net zo rot zijn.quote:Ik werk bij de Rabobank en je kunt als je geen stufi meer krijgt gewoon je studentenrekening behouden, mits je kan aantonen dat je nog studeert.
Dan ben je blijkbaar niet op de hoogte van jullie eigen voorwaarden. Welke filiaal werk je? Misschien even een update doorvoeren bij de medewerkers, wat wel en wat niet mag. Dat de regel vreemd is, dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Daboy het volgende:
Ik werk bij de Rabobank en je kunt als je geen stufi meer krijgt gewoon je studentenrekening behouden, mits je kan aantonen dat je nog studeert.
[..]
En met dat achterlijke kastje kun je ook overal internetbankieren alleen moet je het wel bij je hebben.
Of beleidsregel inderdaad, bedankt voor de aanvulling. Beleidsregels staan namelijk niet altijd op papier, althans niet voor publiek direct toegankelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef Neuralnet het volgende:
Of laat anders even zien waar die beleidsregel vandaan komt. Ik kan hem niet vinden.
Is het geen inbreuk op je privacy als ze checken of je rood staat?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:08 schreef gohan16 het volgende:
Is het niet inbreuk op mn privacy als ze gaan checken of ik mn stufi nog krijg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |