abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46870770
het lukt godverdomme niet!
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46870967
Mijn vriendin heeft het gister uitgemaakt na 4 jaar.
Het gevoel was er bij haar niet meer, we houden nog heel veel van elkaar maar ze vond het toch een beetje saai aan het worden denk ik.
Maar gek genoeg voelde ik me niet zo heel slecht gisteravond... Dacht dat ik het wel kon handle-en, nou als ik denk aan al die dingen die ik van plan was om met haar te doen kan ik er gewoon niet tegen en doet het heel veel pijn in m'n hart.
Ik dacht dat we voor altijd samen zouden zijn, kan me geen leuke momenten bedenken zonder haar.
4 jaar klinkt eigenlijk niet erg lang als je het met levensjaren vergelijkt maar het waren de 4 beste jaren van mijn leven en ik heb geen idee hoe ik verder moet.
pi_46871034
Vier jaar is niet echt niks, hoor. Kan het me goed voorstellen dat al je toekomstbeelden even weg zijn.
Maar er is geen kans dat het toch nog goed komt ?
pi_46871106
In april 2006(we zaten beide in 6 VWO) had ik het uitgemaakt omdat ze toen iets te vaak chagerijnig was en daar kon ik niet mee leven.. We zouden "als" vrienden met elkaar omgaan maar dat was gewoon moeilijk, ze had er niet veel begrip mee dat ik het had uitgemaakt dus er was toch een soort spanning. Maar na de examens gingen we met de examenklas naar 6 VWO en daar realiseerde ik gewoon dat ik verder met dr wilde en het ging ook een hele lange tijd goed.
Maar aan het begin van dit studiejaar, zij in Leiden ik in Amsterdam, had zij veel nieuwe vrienden gemaakt in Leiden en ik geen vrienden op mijn nieuwe studie(econometrie nerds ). En ik merkte gewoon dat ze vaak liever met dr vrienden was en ik heb dit ook weleens aangekaart. Ik zei dat ik me meer als een vriend voelde dan háár vriend zeg maar. Maar ze zei dat dit niet zo was, gister heeft ze dit dus wel toegegeven toen ik er weer wat over zei.
Ik ben wel blij dat ze er gewoon eerlijk voor uit komt want ik weet dat het moeilijk voor haar is. Dus het speelt al ietsjes langer denk ik en ik weet niet of er nog een kans is dat het nog goed komt.
Er is nu ook geen parijsreisje meer e.d.
Ik blijf erop hopen, ik wil haar eigenlijk helemaal niet los laten, maar sooner or later moet ik wel denk ik...
pi_46871121
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 08:00 schreef Rejected het volgende:
Mijn vriendin heeft het gister uitgemaakt na 4 jaar.
Het gevoel was er bij haar niet meer, we houden nog heel veel van elkaar maar ze vond het toch een beetje saai aan het worden denk ik.
Maar gek genoeg voelde ik me niet zo heel slecht gisteravond... Dacht dat ik het wel kon handle-en, nou als ik denk aan al die dingen die ik van plan was om met haar te doen kan ik er gewoon niet tegen en doet het heel veel pijn in m'n hart.
Ik dacht dat we voor altijd samen zouden zijn, kan me geen leuke momenten bedenken zonder haar.
4 jaar klinkt eigenlijk niet erg lang als je het met levensjaren vergelijkt maar het waren de 4 beste jaren van mijn leven en ik heb geen idee hoe ik verder moet.
4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...
Een breuk doet altijd pijn..zelfs als jij degene bent die er een punt achter zet.

Maar het is nog zo "vers"...geef jezelf de tijd om het te verwerken... Laat je verdriet toe, huil... ..wordt boos... ...die gevoelens moeten er toch uit..... hoe langer je die binnen houdt, hoe langer het gaat duren.

klinkt lomp, maar het leven gaat door... ...ook zonder haar.. ..ooit zul je dat inzien en zul je weer van het leven kunnen genieten.

Heel veel sterkte.....!!!!!!!!!
pi_46871134
Haar studieleven is natuurlijk ook voor haar een nieuw leven en dan gaat het wel eens mis. Hoe lullig het ook klinkt. Moet wel lachen om je "econometrie nerds" opmerking.
pi_46871197
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

4 jaar...20 jaar...het heeft volgens mij niet zo zeer met de duur van een relatie te maken, maar meer met de intensiteit. 4 jaren kunnen zo heftig zijn terwijl 20 zo leeg...
Een breuk doet altijd pijn..zelfs als jij degene bent die er een punt achter zet.

Maar het is nog zo "vers"...geef jezelf de tijd om het te verwerken... Laat je verdriet toe, huil... ..wordt boos... ...die gevoelens moeten er toch uit..... hoe langer je die binnen houdt, hoe langer het gaat duren.

klinkt lomp, maar het leven gaat door... ...ook zonder haar.. ..ooit zul je dat inzien en zul je weer van het leven kunnen genieten.

Ik ben het helemaal met jou eens. Het gaat niet om de duur van een relatie maar wel om de intensiteit. Die fout wordt vaak door omstanders gemaakt als je goedbedoelde opbeurende woorden krijgt als 'nou, wees maar blij dat jullie nog niet getrouwd waren' of 'nou ja, anderhalf jaar valt gelukkig wel mee'...
en dan de ergste: 'je moet maar zo denken: geen hand vol, maar een land vol'
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
pi_46871243
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:03 schreef JoeDank het volgende:
Haar studieleven is natuurlijk ook voor haar een nieuw leven en dan gaat het wel eens mis. Hoe lullig het ook klinkt. Moet wel lachen om je "econometrie nerds" opmerking.
Ja dat is het ook zei ze, ze vertelde me ook iets van dat ze voorheen nog niet zoveel mensen kende en dat ze daarom meer waarde aan mij hechtte.
Hahaha, vind het wel grappig dat je erom moet lachen. Voel mij ook niet echt thuis tussen die mensen, sure er zijn ook wel mensen waar je wel mee op kan schieten maar daar doe ik verder niet veel mee na schooltijd. Ik heb vorige week trouwens besloten dat ik overstap naar economie, omdat ecometrie toch te zwaar is en ik het er niet voorover heb om er zó veel tijd in te steken.
Ik voelde mij het laatste half jaar toch niet helemaal op mijn plek en miste de tijd van de middelbare school omdat ik haar toen elke dag zag en het laatste half jaar slechts een paar uur per week..

Tyler Durden(Brad Pitt uit de film Fight Club): Shit man, now it's all gone.
pi_46871246

[ Bericht 99% gewijzigd door Rejected op 03-03-2007 09:32:45 (Oeps dubbel) ]
pi_46871279
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:28 schreef Rejected het volgende:

Hahaha, vind het wel grappig dat je erom moet lachen. Voel mij ook niet echt thuis tussen die mensen, sure er zijn ook wel mensen waar je wel mee op kan schieten maar daar doe ik verder niet veel mee na schooltijd. Ik heb vorige week trouwens besloten dat ik overstap naar economie, omdat ecometrie toch te zwaar is en ik het er niet voorover heb om er zó veel tijd in te steken.
Ik voelde mij het laatste half jaar toch niet helemaal op mijn plek en miste de tijd van de middelbare school omdat ik haar toen elke dag zag en het laatste half jaar slechts een paar uur per week..
Een vriendje van mij heeft wel econometrie gedaan maar dan in Groningen. Nu studeert hij verder in de VS (PHD). Maar altijd als ik vroeg wat leer je dan of ben je mee bezig, kreeg ik altijd zo'n antwoord van dat ga je helemaal niet begrijpen behalve iets met modelletjes. . Had ik natuurlijk ook niet naar moeten vragen met mijn "softe" cursus Bedrijfskunde. .
pi_46871283
quote:

[..]

Er zal vast dat moment komen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand anders is die zó veel voor me kan betekenen. En ik vatte het best goed op, ik ben helemaal niet boos op haar maar gewoon verdrietig. Maar als ik gewoon over mijn toekomst die ik in mn gedachte had nadenk word ik echt verdrietig. Heb gisteravond toch een heleboel uitgelaten, maar het is ook gewoon lastig soms met allemaal mensen om je heen die je het toch (nog) niet wil vertellen. Bedankt voor je tips en medeleven.
[..]

Ja dat is het ook zei ze, ze vertelde me ook iets van dat ze voorheen nog niet zoveel mensen kende en dat ze daarom meer waarde aan mij hechtte.

Tyler Durden(Brad Pitt uit de film Fight Club): Shit man, now it's all gone.
dit tijd komt er...echt.. ...je hoeft niemand iets te vertellen, alhoewel het met sommige best fijn kan zijn..dit is iets van jou...jou verdriet..jou (eventuele) boosheid...
ik sanp zo goed dat je het eerst goed opvatte... heb ik vorig jaar ook gehad.en bij mij, net als bij jou, is de klap pas de volgende dag gekomen...gelukkig kreeg ik vlak erna mijn eigen huisje, dus een hele drukke tijd....
blijf niet alleen met je verdriet.... praat er over... ..schrijf het op...en zorg dat je bezig blijft!!! afleiding is zeker goed....!
pi_46871305
quote:

[..]

Ik weet nog wel dat toen mijn vorige relatie uitging (tien jaar) dat ik eerst ook zo zat van:"WTF voel niks, kan het makkelijk hebben en handlen". Tja, en dan zie je de volgende dag die man met die grote hamer. En dan ga je weer op en neer en op en neer.
pi_46871468
Oww dus het is compleet normaal om de volgende dag pas de grote klap te krijgen hehe had ik me niet kunnen voorstellen. Het lucht wel heel erg op dat ik het nu gewoon lekker kan uittikken
Voel me toch wel een beetje schuldig dat ik hier nu wél kom terwijl ik verder nooit in dit topic kom om mensen te steunen zoals jullie doen Ik waardeer het enorm!
Ik ga nu even sporten als afleiding
pi_46871487
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:57 schreef Rejected het volgende:
Oww dus het is compleet normaal om de volgende dag pas de grote klap te krijgen hehe had ik me niet kunnen voorstellen. Het lucht wel heel erg op dat ik het nu gewoon lekker kan uittikken
Voel me toch wel een beetje schuldig dat ik hier nu wél kom terwijl ik verder nooit in dit topic kom om mensen te steunen zoals jullie doen Ik waardeer het enorm!
Ik ga nu even sporten als afleiding
..afleiding.... lekker van je af sporten....het gaat je echt lukken...!!!!! over een tijdje kijk je heel anders naar dit klote tijd..... ....
pi_46921473
Nou me ex heeft vrijdag bij me geslapen. Veel gepraat. Ze heeft me gemist blablbal ze zegt dat ze niet met die jongen naar bed is gegaan en dat ze spijt heeft van al haar daden.

Ik vertrouw haar nog steeds voor geen haar en voel mn weer klote omdat ze vanaf gister 2uur s'middags niets van zich heeft laten horen, ik wil haar bellen, maar ik kan volgens mij beter al het contact nu van haar kant laten komen anders ga ik weer naar de klote.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_46921678
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou me ex heeft vrijdag bij me geslapen. Veel gepraat. Ze heeft me gemist blablbal ze zegt dat ze niet met die jongen naar bed is gegaan en dat ze spijt heeft van al haar daden.

Ik vertrouw haar nog steeds voor geen haar en voel mn weer klote omdat ze vanaf gister 2uur s'middags niets van zich heeft laten horen, ik wil haar bellen, maar ik kan volgens mij beter al het contact nu van haar kant laten komen anders ga ik weer naar de klote.
als je haar niet vertrouw....waarom haar een tweede kans geven.... ...van wachten totdat zij kontakt me je zoekt kun je ook behoorlijk naar de klote brengen.... (...spreek uit ervaring....)
pi_46921757
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

als je haar niet vertrouw....waarom haar een tweede kans geven.... ...van wachten totdat zij kontakt me je zoekt kun je ook behoorlijk naar de klote brengen.... (...spreek uit ervaring....)
Omdat (hoe lomp het ook klinkt) zij voor mij de ware is, ik heb haar 2 jaar geleden ook bedrogen. Ik hoop dat ze nu tot inkeer is gekomen en we weer één kunnen worden.

Alleen staan de tranen weer in me ogen, en ik heb geen idee waarom. Ik moet blij zijn, maar ondertussen....
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_46922253
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Omdat (hoe lomp het ook klinkt) zij voor mij de ware is, ik heb haar 2 jaar geleden ook bedrogen. Ik hoop dat ze nu tot inkeer is gekomen en we weer één kunnen worden.

Alleen staan de tranen weer in me ogen, en ik heb geen idee waarom. Ik moet blij zijn, maar ondertussen....
hoe raar het ook klinkt.... ben ik heel goed in advies geven aan andere.... maar mijn eigen advies volgen.... ...ik weet alleen dat hopen alleen je nergens brengt.... ...zij moet er ook achter staan en willen....en dat moet je haar heel duidelijk melden....ook hoe je je voelt (vooral zelfs....)..je vindt het raar dat je nu op het punt staat te huilen...? ik niet!!!! is eigenlijk heel logisch....je zit met zoveel onzekerheden en twijfels... ...laat je gevoelens de vrije loop...het helpt echt....! ..maar ga ook met jezelf in beraad...wat wil je precies? en hoe wil je het? als je dat weet kun je het haar ook duidelijk maken....kan ze daar misschien overna denken... en dan bij iig een stapje verder.... ...maar weet dat een relatie weer opbouwen nadat het uit is gegaan, heel moeilijk kan lopen... je moet er allebei aan werken anders heeft het geen zin...
pi_46929385
Het valt mij op (en ja ik weet dat mij werd verteld dat ik niet meer moest denken),
als 2 uit mekaar gaan. Is er altijd 1 die 'de overhand' heeft zegt maar.
Degene die er heel goed vanaf komt uit de relatie. Degene die niet goed uit de relatie
komt geeft door zijn/har gedrag (en ja dat lijkt me gewoon heel veel pijn hebben maarja)
de ander juist die kracht en dat gevoel van macht.
Is alsof mensen in relaties graag saddistisch zijn naar mekaar toe. Volgen jullie me nog?

Er is altijd 1 die de ander pijnigt. En degene die het voor het zeggen heeft, huilt/jankt/zeikt
natuurlijk niet nauwelijks.. Zo gek.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46932579
is het zo dat vrouwen het kunnen aanvullen zodra er een ander in je leven verschijnt?
nu er dus een nieuwe vrouw in mijn leven is verschenen , en nu doet mijn ex doet poes lief opeens.
en wilt ze dat ik naar verschijdene dingen van haar mee ga.
life is like a present you never know what is in it
pi_46932898
quote:
Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Het valt mij op (en ja ik weet dat mij werd verteld dat ik niet meer moest denken),
Degene die er heel goed vanaf komt uit de relatie. Degene die niet goed uit de relatie
komt geeft door zijn/har gedrag (en ja dat lijkt me gewoon heel veel pijn hebben maarja)
Is alsof mensen in relaties graag saddistisch zijn naar mekaar toe. Volgen jullie me nog?

Er is altijd 1 die de ander pijnigt. En degene die het voor het zeggen heeft, huilt/jankt/zeikt
Klopt helemaal. Was bij mij ook zo, ik janken en zij keihard doen en schijt aan me hebben. En die macht is volgens mij heeriljk.
pi_46940824
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Was bij mij ook zo, ik janken en zij keihard doen en schijt aan me hebben. En die macht is volgens mij heeriljk.
Nouja dat schijt aan de ander hebben is natuurlijk niet altijd het geval.
Vaak zit er ook iemand met schuldgevoel hoor.
pi_46941460
quote:
Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef Lipton-Anubis het volgende:

zo gek is het niet... degene die de relatie een halte toe roept heeft daar natuurlijk zijn reden voor...wat dus ook zegt dat zijn/haar gevoelens voor de ander een stuk minder geworden zijn. Als ji degene bent die de relatie stopt doe je dit om ergens uit te komen waar je niet (meer) gelukkig bent.... wat niet wilt zeggen dat de ander daar zo blij mee is (meestal niet dus he... )..dus voor jou is het een opluchting... en voor de ander een hel.... ..vaak zie je dat relaties eindigen op en niet zo "vriendelijke" manier..bijvoorbeeld als er bedrog in het spel zit... als jijdegene bent die bedrogen is..ben je boos.... ..je hebt pijn.. en wat is je eerste reactie dan...???? je wilt de ander dezelfde pijn laten voelen!!! door het uitmaken geef je die pijn ....en omdat de ander hieronder lijdt put jij weer hieruit kracht.... en hoe meer pijn de ander heeft.... hoe meer ij een "machtsgevoel" hebt, omdat JIJ de oorzaak bent van zijn/haar pijn....
pi_46941500
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

zo gek is het niet... degene die de relatie een halte toe roept heeft daar natuurlijk zijn reden voor...wat dus ook zegt dat zijn/haar gevoelens voor de ander een stuk minder geworden zijn. Als ji degene bent die de relatie stopt doe je dit om ergens uit te komen waar je niet (meer) gelukkig bent.... wat niet wilt zeggen dat de ander daar zo blij mee is (meestal niet dus he... )..dus voor jou is het een opluchting... en voor de ander een hel.... ..vaak zie je dat relaties eindigen op en niet zo "vriendelijke" manier..bijvoorbeeld als er bedrog in het spel zit... als jijdegene bent die bedrogen is..ben je boos.... ..je hebt pijn.. en wat is je eerste reactie dan...???? je wilt de ander dezelfde pijn laten voelen!!! door het uitmaken geef je die pijn ....en omdat de ander hieronder lijdt put jij weer hieruit kracht.... en hoe meer pijn de ander heeft.... hoe meer ij een "machtsgevoel" hebt, omdat JIJ de oorzaak bent van zijn/haar pijn....
Je maakt er een prachtig verhaal van met je emoticons
pi_46941552
quote:

[..]

Auto-biografisch, in tien zinnen ?
pi_46941565
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je maakt er een prachtig verhaal van met je emoticons
ach ja....zo wordt een minder vrolijk verhaal wat leuker....
pi_46942780
quote:

[..]

In jouw geval ( ?) hebben jullie mekaar gepijnigd. Je ex zel vast wel weten waardoor dat komt dat
je het hebt uitgemaakt.
Er zijn zat relaties waarbij de een de ander pijn doet zonder veel aanleiding.
En wat ik bedoelde te zeggen, is dat als jij degene bent die is gedumpt, gekwetst, misbrukt (zoals de
meesten hier in dit topic, anders zouden ze hier niet zijn maar vroelijk door het leven gaan)
Dat jij degene bent die daar heel moeilijk uit zal komen (met die pijn om zal kunnen gaan.)
Je bent denk ik ahw. gepwnd/geowned. Degend ie jou heeft bedrogen/gepijnigd gaat vrolijk verder
door het leven want iemand kwetsen is cool.
Het enige redmiddel dan, is denk ik 'wraak'
We zijn gewoon saddistische opportunisctihe wezens.. En gaat erom wie het meeste krijgt.
En wie het meeste heeft gehad in welke situatie dan ook.
Dus als je over je liefdesverdriet heen wilt komen is maar een oplossing mogelijk: Get Even!
Of vind een manier om alle ellende bij de ander te leggen.
Eerder zie ik, mensen om mij heen, niet van die liefdesverdriet afkomen....

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar mensen zulen ws. wel weer niet weten wat de
fuck ik nou weer dudielijk wil maken..
pi_46946561
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

In jouw geval ( ?) hebben jullie mekaar gepijnigd. Je ex zel vast wel weten waardoor dat komt dat
je het hebt uitgemaakt.
Er zijn zat relaties waarbij de een de ander pijn doet zonder veel aanleiding.
En wat ik bedoelde te zeggen, is dat als jij degene bent die is gedumpt, gekwetst, misbrukt (zoals de
meesten hier in dit topic, anders zouden ze hier niet zijn maar vroelijk door het leven gaan)
Dat jij degene bent die daar heel moeilijk uit zal komen (met die pijn om zal kunnen gaan.)
Je bent denk ik ahw. gepwnd/geowned. Degend ie jou heeft bedrogen/gepijnigd gaat vrolijk verder
door het leven want iemand kwetsen is cool.
Het enige redmiddel dan, is denk ik 'wraak'
We zijn gewoon saddistische opportunisctihe wezens.. En gaat erom wie het meeste krijgt.
En wie het meeste heeft gehad in welke situatie dan ook.
Dus als je over je liefdesverdriet heen wilt komen is maar een oplossing mogelijk: Get Even!
Of vind een manier om alle ellende bij de ander te leggen.
Eerder zie ik, mensen om mij heen, niet van die liefdesverdriet afkomen....

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Maar mensen zulen ws. wel weer niet weten wat de
fuck ik nou weer dudielijk wil maken..
...ik spreek niet uit eigen ervaring.... ....
pi_46946576
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

...ik spreek niet uit eigen ervaring.... ....
alhoewel....
  maandag 5 maart 2007 @ 19:06:35 #80
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46950766
Het valt me op dat meer mannen meer verdriet hebben dan vrouwen (meer mannen posten in topic dan vrouwen).
Thinking about thinking of you.
  maandag 5 maart 2007 @ 19:29:33 #81
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46951731
quote:
Op maandag 5 maart 2007 19:06 schreef shifto het volgende:
Het valt me op dat meer mannen meer verdriet hebben dan vrouwen (meer mannen posten in topic dan vrouwen).
Komt doordat alle vrouwen sletten zijn

kon em niet laten liggen,sorry, geintje

AG
El sexo más barato es el que se paga
pi_46953612
quote:
Ik denk dat mannen minder goed zijn in loslaten.
Meestal hoor je ook verhalen over mannelijke stalkers, niet vrouwelijke. Zou het daar mee te maken hebben?
pi_46954968
quote:
valt mij ook op,

ik heb zat vrienden; maar mannen kunnen hier gewoon niet over praten. Ik heb vrienden die mij goed begrijpen en in de zelfde situaties zitten. Maar als je er dan over begint te praten dan is het zo iets van; ja schijt erop kom we gaan tsjikkies pakken; stoere praat dus. En toch die emoties van binnen zijn het die je kwijt moet.

Vrouwen zijn veel openlijker, zo heb ik een keer met een vriendin zitten kletsen en dat ging HELEMAAL nergens over (ja ik en mijn ex aten altijd aardappelschijfjes, en ging altijd csi kijken enzo, en dan zij van; ja ik deed altijd dit en dat bla bla bla) en dat luchtte gewoon zo enorm op, terwijl het gewoon nergens opsloeg.

Het is bij mij inmiddels nu bijna 5 maanden uit; en ik mis haar gewoon niet. Ook omdat je gewoon in moet zien dat het zijn energie niet waard is, je schiet er werkelijk niks mee op.

En dat over die 2 kanten aan een relatie (1tje de saddistische en de andere de "zielige" ) bij ons waren we allebei de saddistische en de zielige kant, dus gaat niet altijd op.

Verhaal kort te maken; relaties die uitgaan hoort bij het leven, word je hard van + van fouten leer je.
Zie het als een auto die je total loss rijd; je hield er van, reed best goed maar in de showroom staan 100en nieuwe modellen
pi_46961478
-knip-

[ Bericht 54% gewijzigd door Lipton-Anubis op 06-03-2007 00:49:55 ]
pi_46961971
Nou ik kan me ook melden, sinds vanavond is het uit. Over de reden wil ik me niet echt uitlaten, er is gewoon teveel van beide kanten gebeurd. Het valt me op dat ik me gewoon dood van binnen voel, heel apart.. kan er niet om lachen, maar er zijn ook niet echt tranen

Ik denk dat dit komt omdat het eigenlijk misschien bij mij van binnen al soort van over was, het ging de laatste tijd nogal kut en ik heb ook geen energie meer om het nog probere goed te krijgen.

dus ja het is uit.. ik ga zo maar me bedje in, en morgen maar een beetje haar spulletjes verzamele en opbergen.

we zouden zondag een jaartje hebben
pi_46962249
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:13 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen minder goed zijn in loslaten.
Meestal hoor je ook verhalen over mannelijke stalkers, niet vrouwelijke. Zou het daar mee te maken hebben?
Het valt inderdaad op dat (veel) meer mannen dan vrouwen hier hun hart komen luchten, en het er over het algemeen ook moeilijker mee hebben.

Ik denk dat mannen moeilijker hun verhaal kwijt kunnen bij hun vrienden en omgeving dan vrouwen. Denk dat dat een grote factor speelt in het (anoniem) posten van hun verhaal. Ik persoonlijk vind het makkelijker mijn verhaal van me af te typen dan er over te praten.

Uiteindeiljk denk ik niet dat er veel verschil zit in beide sexe, beide verwerken het gewoon op een ander manier.
pi_46962547
Alhoewel ik weet dat mijn beide exen meelezen wat ik op FOK! post, en wachtten tot ik iets verkeerds post, doet het me vrij weinig. Ik post hier voor mezelf, niet voor hun.
pi_46962699
quote:
Op maandag 5 maart 2007 23:47 schreef sandertjuh het volgende:
Nou ik kan me ook melden, sinds vanavond is het uit. Over de reden wil ik me niet echt uitlaten, er is gewoon teveel van beide kanten gebeurd. Het valt me op dat ik me gewoon dood van binnen voel, heel apart.. kan er niet om lachen, maar er zijn ook niet echt tranen

Ik denk dat dit komt omdat het eigenlijk misschien bij mij van binnen al soort van over was, het ging de laatste tijd nogal kut en ik heb ook geen energie meer om het nog probere goed te krijgen.

dus ja het is uit.. ik ga zo maar me bedje in, en morgen maar een beetje haar spulletjes verzamele en opbergen.

we zouden zondag een jaartje hebben

Succes en sterkte met het verwerken
pi_46962749
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:18 schreef Rejected het volgende:

[..]

Succes en sterkte met het verwerken
Danke!
Probleem is alleen dat ze zo afhankelijk van me is, ze heeft niet veel buiten mij om en dat maakt het voor mij écht moeilijk, ze zegt dan dingen zoals als je niet kan slapen sms je maar want ik kan dat ook niet.. maar aan dat soort dingen heb ik nu gewoon niks

bahbah
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:17:10 #90
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46963788
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:21 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Danke!
Probleem is alleen dat ze zo afhankelijk van me is, ze heeft niet veel buiten mij om en dat maakt het voor mij écht moeilijk, ze zegt dan dingen zoals als je niet kan slapen sms je maar want ik kan dat ook niet.. maar aan dat soort dingen heb ik nu gewoon niks

bahbah
Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.

AG
  dinsdag 6 maart 2007 @ 01:29:07 #91
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46963992
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef AyGuey het volgende:

[..]

Dat noem je dus emotionele chantage. 1 voordeel: jij gaat dit zo ongelovelijk snel zo ongelovelijk spuugzat worden dat je hier snel overheen gaat zijn. Je prikt hier binnen de korste keren namelijk gewoon doorheen en dan wordt je echt heel erg snel zat van der. Ik hoop voor haar dat ze hier rap mee ophoudt.

AG
Precies, ik ben mijn ex momenteel ook spuugzat. Ze zoekt het maar uit, ik was alleen "handig" wanneer het haar uit komt. Mooi niet Kheb er nu al 2 weken niet gezien of gesproken, maakt alles zoveel makkelijker
pi_46971172
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 01:17 schreef AyGuey het volgende:

[..]

AG
Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze is
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:55:32 #93
166341 AyGuey
kloon van Casey
pi_46982970
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel maar ik durf haar niet echt als een blok te laten vallen. Voor mezelf zou het inderdaad gewoon beter zijn, even geen contact etc maar deze stap durf ik echt niet te nemen omdat ik weet hoe ze is
Je weet niet hoe ze is, je weet hoe ze zich voordoet. En zij weet heel goed hoe ze jou bij de ballen heeft. En daar is ze nu uitgebreid misbruik van aan het maken. Doe haar en jezelf een lol, en kap ieder contact nu met haar af. Ze pleegt echt geen zelfmoord hoor, maak je daar nu ff geen zorgen over.

AG
pi_46987336
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Helaas denken mannen vaak dat ze weten hoe wij vrouwen zijn ....

Elke opening die jij laat is een sprankje hoop voor haar.
Het idee dat ze toch altijd bij je terecht kan doet haar hopen dat je er achter komt genoeg om haar te geven en alsnog met elkaar door te gaan. Daar maakt ze misbruik van want elke kans die ze krijgt bij je te zijn zal ze aanpakken ....

Duidelijkheid tegenover haar en haar laten vallen (voor een tijdje) is eigenlijk voor beste partijen wat je kunt doen. Hoe kan ze over je heen komen als je steeds rondom haar bent .... hoe kan ze je dan vergeten?

*spreekt uit ervaring vrouwelijke zijde
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_46994530
Ik heb vlak voor de kerst ook mijn vriendin verloren....
ik was wel een week of 2 flink down....
ik ben er nu wel (allang) achter dat het niks meer wordt maar ik vind het zo vervelend dat we dan gelijk ook echt niets meer tegen elkaar zeggen....
ik wil graag goeie vrienden eraan overhouden, maar helaas
Ik doe niet meer aan een signature
pi_46997334
Het is dan niet echt mijn ex (niet officieel een relatie gehad), maar toch..
Ik heb ontdekt dat hij me heeft geblokkeerd op msn. Daar heb ik eigenlijk geen problemen mee, ik was toch al niet van plan om tegen hem te gaan praten. Dus ik zet in mijn persoonlijk bericht: "altijd grappig om te ontdekken dat iemand je heeft geblokkeerd!!". Krijg ik smsje van hem dat ie me alleen blokkeert omdat we anders de eerste weken ongemakkelijke gesprekken hebben. Ik heb niks teruggestuurd.

Eigenlijk vind ik het zooo jammer dat we geen contact meer hebben nu, en het lijkt ook alsof het hem helemaal niks doet (ik vind dat hij echt ontzettend koel kan zijn). Maar aan de andere kant weet ik wel dat ik hem anders gewoon niet kan vergeten.

Ik heb er gewoon zooo'n problemen mee dat ik zeg maar niet het laatste woord heb gehad. Hij beslist dit allemaal. Hij beslist om mij te blokkeren. Hij beslist dat ie geen relatie wil met mij. Daar kan ik echt niet tegen!!! Dat maakt het zo moeilijk om af te sluiten, omdat het niet mijn eigen keus is geweest.

Nu zit ik er dus aan te denken of ik hem moet verwijderen op msn. Wat vinden jullie? Doen of niet? Ik vraag me af wat het voor nut heeft om hem over een aantal weken weer te spreken.. Nu wil ik hem eigenlijk alleen maar vergeten...
pi_46997704
Wat ik nu doe is niks tegen mij ex zeggen (zij heeft het uitgemaakt, de bitch )
tenzij zij tegen mij praat.....maar aangezien ze dit niet doet vind ik dat vervelend.....we zijn echt ontzettend aarzelend uit elkaar gegaan en dan is het 'uit' en dan zou ze me in een keer niet meer mogen...ja daag..
maar dus ik zou hem niet verwijderen....gewoon niks ermee doen....je hebt geen macht what so ever...
Ik doe niet meer aan een signature
pi_47006274
Nu maandag 12 maart is het exact 1 jaar over met mij en mijn ex, na een relatie van 3.5 jaar. Zij had het uitgemaakt omdat ze niets meer voor me voelde en 2 a 3 maanden later had ze alweer iemand anders. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld in die eerste maanden erna, met name de eerste 3 maanden nadat het uit was (ook veel hier gepost gedurende die tijd).

Maar als ik nu terugkijk een jaar later ben ik zo veel gelukkiger dan dat ik ooit met haar was. Heb nu een vriendin die super bij mij past, kan leuk met haar lachen, kan goed met haar praten, kan mezelf meer zijn, ze geeft me de ruimte om me meer te ontwikkelen en ook de sex is super . Met mijn nieuwe vriendin onderneem ik ook veel meer dingen, zo zit ik nu in Shanghai om hier te werken voor 6 maanden, waarna we in juli in Nederland willen gaan samenwonen, en we hebben zelfs plannen om samen een bedrijf te beginnen.

Hoe kut je je ook voelt omdat het net uit is, weet dat er altijd betere tijden komen. Over een aantal maanden kom je een nieuw persoon tegen in je leven die heel speciaal voor je is. En ook al denk je dat niet nooit meer zoveel van iemand zal houden, en waarschijnlijk zal je nog meer om deze persoon geven dan om je ex (net zoals ik nog meer houd van mijn huidige vriendin dan ik ooit van mij ex heb gehouden).

Ik wilde dit gewoon ff kwijt en ik hoop dat ik hiermee sommige mensen weer een positieve draai kan geven.
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:27:00 #99
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47023874
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef stribe het volgende:
Nu maandag 12 maart is het exact 1 jaar over met mij en mijn ex, na een relatie van 3.5 jaar. Zij had het uitgemaakt omdat ze niets meer voor me voelde en 2 a 3 maanden later had ze alweer iemand anders. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld in die eerste maanden erna, met name de eerste 3 maanden nadat het uit was (ook veel hier gepost gedurende die tijd).

Maar als ik nu terugkijk een jaar later ben ik zo veel gelukkiger dan dat ik ooit met haar was. Heb nu een vriendin die super bij mij past, kan leuk met haar lachen, kan goed met haar praten, kan mezelf meer zijn, ze geeft me de ruimte om me meer te ontwikkelen en ook de sex is super . Met mijn nieuwe vriendin onderneem ik ook veel meer dingen, zo zit ik nu in Shanghai om hier te werken voor 6 maanden, waarna we in juli in Nederland willen gaan samenwonen, en we hebben zelfs plannen om samen een bedrijf te beginnen.

Hoe kut je je ook voelt omdat het net uit is, weet dat er altijd betere tijden komen. Over een aantal maanden kom je een nieuw persoon tegen in je leven die heel speciaal voor je is. En ook al denk je dat niet nooit meer zoveel van iemand zal houden, en waarschijnlijk zal je nog meer om deze persoon geven dan om je ex (net zoals ik nog meer houd van mijn huidige vriendin dan ik ooit van mij ex heb gehouden).

Ik wilde dit gewoon ff kwijt en ik hoop dat ik hiermee sommige mensen weer een positieve draai kan geven.
mooi voor je, ennuh je zegt dat de sex beter is dan ooit...als je huidige vriendin die aziatische is van in je fotoboek kan ik het wel begrijpen, die zijn vaak beter in sex dan hollandse dames.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:32:38 #100
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_47024057
Mijn ex heeft me ook geblokkeerd en waarschijnlijk verwijderd op MSN, ik heb haar nog gewoon erin staan unblokked en al, soms luister ik 1 van haar liedjes en hoop ik dat ze dat stiekem ziet en aan me denkt.. (via die shit dat je kan zien welk nummer je luisterd via msn)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')