abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45690974
quote:
DEN HAAG - Er is geen sprake van dat de gemeente Den Haag aparte zwemgelegenheden gaat inrichten voor moslimvrouwen.
Wethouder Dekker zei vrijdagochtend in het radioprogramma Westnieuws dat het onbegonnen werk is om voor verschillende groepen aparte zwemuren in te stellen. Een groep moslimvrouwen biedt vrijdag een petitie aan met de vraag om een eigen afgesloten zwemruimte. Zij vinden het niet kloppen dat zij buiten met een hoofddoek lopen en dan in het zwembad gemengd zouden moeten zwemmen.

Volgens Dekker is het beleid van de gemeente juist om mensen via sport met elkaar in contact te laten komen. De gemeente wil mensen met elkaar, en niet langs elkaar heen laten sporten, zei de wethouder.
bron: http://rtvwest.nl
Jammer voor die vrouwen, zwemmen is een gezonde en gezellige hobby. Ook jammer voor de niet-moslimvrouwen. Laatst was ik in het zwembad toen de turkse gemeenschap in het borrelbad (een mannetje of 10) bijna hun hoofd eraf draaiden toen er een vrouwtje langs kwam lopen
pi_45691322
Hebben ze nog nooit gehoord van een badmuts?
Geld verdienen met enquetes? Rewardingways
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:16:58 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_45691546
Zoiets?
censuur :O
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:29:25 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_45691958
quote:
Zij vinden het niet kloppen dat zij buiten met een hoofddoek lopen

Vind ik óók, dus dames : gauw die hoofddoek af. Zet met dit koude weer maar gewoon een muts op je hoofd
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:31:23 #5
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45692007
leuk, totdat er een groepje hetero mannen komt die niet met homo's wil zwemmen en dus een eigen uurtje wil.

jokers die niet met batmans willen zwemmen.

fokkers die weigeren om met geenstijlers te zwemmen

etc
ik ben lief :)
pi_45692160
Hup, de burkini aan

(vind het nog steeds net Teletubbies, maar goed, ieder z'n eigen smaak en ding)

Burkini succes op Australische stranden
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:42:06 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_45692314
Whahaha ik schiet steeds in de lach als ik zo'n burkini zie.
En nu maar allemaal hard bidden dat allah binnenkort een wonder verricht en de moslim meisjes babies voortaan aangekleed geboren laat worden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:47:34 #8
3542 Gia
User under construction
pi_45692473
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef xFriendx het volgende:
Hup, de burkini aan

[afbeelding]

Tja, zo kan het natuurlijk ook.
Vind aparte zwemuurtjes ook onzin. Tenzij ze een vereniging oprichten en dat bad voor een uur afhuren. Uiteraard zonder subsidie. Maar ja, als vereniging mag je weer iemand niet buitensluiten omdat die geen moslim is, natuurlijk. Heb je dat weer.
pi_45693340
Ja dit is echt onzin! Er zijn toch ook geen zwemuurtjes waar moslimvrouwen geweigerd worden?
pi_45694663
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef deedeetee het volgende:
Whahaha ik schiet steeds in de lach als ik zo'n burkini zie.
En nu maar allemaal hard bidden dat allah binnenkort een wonder verricht en de moslim meisjes babies voortaan aangekleed geboren laat worden.
zo heeft allah het gewild

Het mooie is is dat het nergens in de koran staat maar een zelfverzonnen regel is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45696544

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 28-01-2007 10:47:32 ]
pi_45697129
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

Nee, jullie worden aangekleed geboren, of gaan jullie naakt over straat? Oh nee, jullie kleden je vast alleen vanwege praktische redenen, omdat de temperaturen momenteel zo laag liggen.
mm ja en niet te vergeten in een zwembad of op het strand dragen wij het minimale en geen algeheel bedekkend pak
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_45697172

[ Bericht 100% gewijzigd door Youssef op 28-01-2007 10:47:51 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:18:16 #14
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_45697271
Hey maar Youssef, serieus. Die vrouwen kunnen toch ook gewoon een badmuts opdoen?
Of mogen ze niet gemengd zwemmen?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_45697311
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het minimale wat je kunt dragen is niets. Of voel jij je daar soms ongemakkelijk bij omdat je bepaalde grenzen hebt gesteld aan je maximale naaktheid?

Oh wacht, precies dezelfde principe's die moslima's voor zichzelf hebben gesteld.
mwah dat willen anderen zo graag dat je niet in je blote snikkel rond kuiert op het zwembad
pi_45709215
Wat ik vooral jammer vind voor de moslimas, dat ze ook niet aan (top)sport kunnen doen.
Ik heb in iedergeval nog nooit een top turnster of een tennister met een hoofddoek gezien.

Dat ze een hoofddoek willen dragen vind ik hun eigen recht, maar dat het zoveel andere beperkingen geeft is een beetje jammer.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:50:02 #17
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_45711638
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:42 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat ik vooral jammer vind voor de moslimas, dat ze ook niet aan (top)sport kunnen doen.
Ik heb in iedergeval nog nooit een top turnster of een tennister met een hoofddoek gezien.

Dat ze een hoofddoek willen dragen vind ik hun eigen recht, maar dat het zoveel andere beperkingen geeft is een beetje jammer.
Yep; maar ze kiezen er zelf voor (toch? )
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_45712499
Ja dat wel, maar ik vind het wel triest.
Vooral omdat sport zo verbroedert.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_45713766
Als ze kiezen om buiten de maatschappij te leven dan moeten ze dat zelf weten maar dan moeten ze niet van diezelfde maatschappij verwachten dat die dat moet ondersteunen.
Ze zijn gewoon welkom op de normale tijden net als alle andere vrouwen en mannen in Nederland.
pi_45713925
wat zwemmen ... ze moeten werken en huishouden en schoonmaken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_45714317
Logisch dat er geen aparte gelegenheid wordt gecreëerd voor deze dames.

Ze plaatsen zichzelf buiten de maatschappij door dit soort rare eisen te stellen en verwachten dan ook dat dit wordt gehonoreerd. Dat zou de omgekeerde wereld zijn.
pi_45714710
quote:
Hup, de burkini aan

[afbeelding]

erg lelijk maar dat is een kwestie van smaak.
wel een praktische oplossing voor de gene die er baat bij hebben
pi_45715810
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 23:55 schreef Meki het volgende:
wat zwemmen ... ze moeten werken en huishouden en schoonmaken
Zouden ze zichzelf misschien ook kunnen schoonhouden ? Dan hoeft tenminste niet elke week de doucheruimte ontsmet te worden zoals bij zwembad de Hommel in Utrecht steevast het geval was.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45715814
quote:
Hup, de burkini aan

[afbeelding]

ghehe .. verschilt nog niet eens zo veel

zo gingen wij 100 jaar geleden zwemmen
pleased to meet you
  zaterdag 27 januari 2007 @ 04:14:13 #25
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45718716
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 01:06 schreef moussie het volgende:

[..]

ghehe .. verschilt nog niet eens zo veel
[afbeelding]

zo gingen wij 100 jaar geleden zwemmen
Nee dat is het hele punt wat ik tegen moslims heb, ze willen de tijd 100 jaar terug zetten alle vrijheden die er zijn weer afnemen.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')