Maar moet je daarvoor veel investeren of niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je verdient met gemak 18 L$ per uur.
Maar als je vraag eigenlijk is: word ik daar rijk van? Nee.
In US dollars is dat een paar dubbeltjes.
je kont en je elektra rekening.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:41 schreef yootje het volgende:
[..]
Maar moet je daarvoor veel investeren of niet?
Hahaha, ik zit nu reteduur te internetten. Moeten per kwartier afrekenen zelfs.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heej wijfie!!
Dit typt een stuk makkelijker dan dat sms werk.
bit O-legged?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Soms .. soms laat je je wel eens gaaneen beetje te veel
Thats me allright . Purle Pimp Brother samen met mijn partner in crime The dollar brother
Yo! Where our money Ho.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07050/pimp_brothers.jpg]afbeelding][/url]
erg handing for "ridin' tha ladiesquote:Op zondag 4 februari 2007 16:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bit O-legged?
drop it like it's hawwwt
check:quote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef Samsonneke het volgende:
Weet hier iemand een bepaalde markt oid, waar je gewoon kunt gaan staan en spullen kunt verkopen?
Ja, hoe komen we daarquote:Op maandag 5 februari 2007 08:15 schreef Sanne het volgende:
Vanavond vanaf 20.30 uur: party at my place!
Ik ben er pas rond 11 uur Sanne, maar ik stuur je wel een IM al ik weer thuis ben.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:15 schreef Sanne het volgende:
Volgens mij zag ik je gisteren met je shoptasje lopenquote:Op maandag 5 februari 2007 08:15 schreef Sanne het volgende:
Checklist: Camera [Y] bestaande afspraken verschoven [Y] Party outfit [Y]quote:Op maandag 5 februari 2007 08:15 schreef Sanne het volgende:
Staat een nieuwe pinautomaat bij de Basinquote:Op maandag 5 februari 2007 12:43 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er iemand van wie ik Lindens kan kopen en betalen van bank naar bank? IDeal doet het nog steeds niet.
Done! Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Staat een nieuwe pinautomaat bij de Basin
probeer die eens
Ik riep nog naar je!!! Maar je vloog net weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:09 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je gisteren met je shoptasje lopenweer aan het chairhoppen geweest
![]()
ouderen met penissen uit hun broek dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik riep nog naar je!!! Maar je vloog net weg.
Die tas is geweldig.
To all: Guys, ik kan hier echt de slurl niet plakken, dan heb ik vanaf nu geen privacy meer in mijn huis. Ook zit ik niet op minderjarige fokkertjes met penissen uit de broek te wachten.
Dus geef maar een gil in IM na 20.30 uur, dan tp ik je wel.
LD ik reken vanavond op je hoor!!!
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Sanne het volgende:
LD ik reken vanavond op je hoor!!!
NEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Sanne het volgende:
Hoe ironisch. Als ik mijn prinsessenjurk aan wil moet ik mijn clit afdoen.
Sorry.quote:
Het was inderdaad een leuk feestjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:24 schreef Edap het volgende:
Het was een super feestje San. Bedankt! En die super mooie jurk van je
!!
De foto's komen zo snel mogelijk online en dan zullen de mensen zien wat ze gemist hebben![]()
Joh, gewoon blijven oefenen en alles uitproberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Het was inderdaad een leuk feestje. Ik weet alleen nog steeds niet hoe Xcite precies werkt, maar daar kom ik snel achter
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |