Een toetsenbord, hij is aan het chatten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:19 schreef Wouser het volgende:
Wat heeft die gast in zijn hand man?
*FX godfathertunequote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:30 schreef pussydeluxe het volgende:
De Ideal automaat bij Basin werkt niet. Weet iemand andere locaties?
Menubalk > Edit > Take Off Clothing ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef Marty het volgende:
Ik heb Second Life gisteravond voor het eerst gespeeld, want ik ben wel benieuwd.
Nu heb ik natuurlijk meteen een noob vraag.
Ik had bij mijn aanmelding het urban city chic meisje gekozen en daarna ben ik naar de free dove gegaan voor wat nieuwe kleren. Het probleem is dat ik vanaf het begin al een enorme gouden ketting om mijn nek heb die ik niet af krijg.
Ik heb een andere ketting om gedaan, maar deze blijft er onder zitten. Ik heb ook een andere skin geprobeerd, maar de ketting blijft zitten
Hij staat ook niet in mijn inventory.
Iemand enig idee hoe ik hem af krijg?
Stave Triskaidekaphobiaquote:
Hoeveel fases zijn er, en in welke fase ben je volledig geschift aan het worden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:50 schreef Sanne het volgende:
Ik ben in fase 4 van de verslaving beland. Heb geen tekort aan Lindens, maar omdat ik nu geld uitspaar door niet meer naar de kroeg te gaan moet het in Second Life geinvesteerd wordenl Dus blijf ik ze kopen.
En ik zit ernaar te kijken, en zie mezelf gek doen, ben het me volledig bewust.
Kan er alleen maar heeel hard om lachen.
Heb mezelf net wijsgemaakt dat 1400 L$ per week aan huur voor mijn nieuwe flatje helemaal niet zoveel is. Dat is maar vijf euro. Nog geen drie biertjes per week. OMG ik ratel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |