Dat is een kip en ei-verhaal toch? Hij moet gewoon nog een paar keer "ik voel me KEI-goed" zingen, vanavond een stuk in zijn kraag zuipen en z'n kwakkie in een hoer lozen ipv in het doucheputje, en hij is weer helemaal het mannetje.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Werkt alleen als hij zich congruent voelt met wat hij zegt anders zit hij zichzelf alleen maar tegen te spreken en voelt hij zich nóg beroerder.![]()
Triest hè, net als haar aanval van gister dat ze Nena ten prooi zag vallen aan eventuele loverboys. Het zal je maar gezegd worden. Nena laat het ogenschijnlijk maar over haar heen gaan maar het kan toch niet zo zijn dat het haar niet raakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je als moeder op TV tegen een 19-jarig meisje roept dat ze na deze show "haar kut voor 10 euro gaat verkopen achter het CS", dan houd je volgens mij niet echt rekening met je schaapjes, je alles.![]()
ik kijk mee !! je haalt flink uit !quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
ikzoekhuub: HAHAHAHAHAHA BoerBart wat ging jij af bij de stemming HAHHAHHAHHAHAH
ikzoekhuub: Zelfs Lesley heeft je niet ingelicht. Kan je zien wat voor losers jullie zijn
Al sputterde Nathanael wel tegen, bij Natasia`s spullen-weggooi-plannen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Pulu het volgende:
Speltechnisch is het wel allemaal een stuk interessanter geworden....de treitereien lijken nu pas echt te gaan beginnen....
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
'het is eigenlijk nog een kwesite van tijd', zegt Natasia
'en ik heb wel tijd, acht maandjes nog'
Zou het helpen denk je? Misschien eventjes een boost, niet voor lang.....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een kip en ei-verhaal toch? Hij moet gewoon nog een paar keer "ik voel me KEI-goed" zingen, vanavond een stuk in zijn kraag zuipen en z'n kwakkie in een hoer lozen ipv in het doucheputje, en hij is weer helemaal het mannetje.![]()
Ze pokeren allemaal onder dezelfde Nickname??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ikzoekhuub: degoudekooi is in a TV-programm and he is a fathead loser. Watch it, he will leave crying soon.
Als het goed is welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze pokeren allemaal onder dezelfde Nickname??
Staat er playmoney bij de tafelnaam dan speel je met nepgeld.......quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:45 schreef kijhart het volgende:
Ja kan aan die tafel gaan zitten, maar is dat nou voor echt geld of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |