Dat begrijp ik maar hoe?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:59 schreef Devolution het volgende:
Je stelt van alle vlakken waarbij je reflectie wil, in hoe groot die reflectie is. Vervolgens laat je Podium renderen.
Ahhhh dit geeft me plezierquote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef Xbox_360 het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand anders iets beters dat ik zou kunnen maken?![]()
Je kan ook met Podium renderen. Als je anti-alis in Podium hoog zet heb je erg strakke lijnen. Nadeel is dat podium alleen oppervlakten weergeeft en geen lijntjes. Als je bijvoorbeeld een kabel hebt getekend als een lijntje, zal je hem in Podium niet meer terug zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef BarteS het volgende:
Ik weet dat de anti-alias functie van SketchUp nog niet echt fantastisch is. Ik las ergens dat je 4x zo groot moest renderen en dan maar met een foto bewerkings programma het plaatje weer moest verkleinen. Maar kan het echt niet beter dan dit?
![]()
Met vrijehand kan hoe dan ook niet. Wat bedoel je precies met bollende vormen?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:38 schreef Apekoek het volgende:
hoe maak je rechthoeken met bollende vormen?
en hoe kun je met de vrijehand 3d tekenen?
Maar wat als je een animatie wilt maken? Want ik kan met de truc van 4x groter renderen en dan verkleinen wel een redelijk iets maken, en met podium zal het ook best lukken (heb nu alleen nog een ernstig overbelicht iets..), maar zodra je er meerdere achter elkaar gaat zetten zul je toch de lijnen zien bewegen...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Je kan ook met Podium renderen. Als je anti-alis in Podium hoog zet heb je erg strakke lijnen. Nadeel is dat podium alleen oppervlakten weergeeft en geen lijntjes. Als je bijvoorbeeld een kabel hebt getekend als een lijntje, zal je hem in Podium niet meer terug zien.
Exporteren naar .eps.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef BarteS het volgende:
Ik weet dat de anti-alias functie van SketchUp nog niet echt fantastisch is. Ik las ergens dat je 4x zo groot moest renderen en dan maar met een foto bewerkings programma het plaatje weer moest verkleinen. Maar kan het echt niet beter dan dit?
![]()
Mooi hoor, hoe heb je die pijlen met lengtes erin gekregen? Gewoon met de hand?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:41 schreef Morriemorrie het volgende:
ben bezig met mijn huisje te ontwerpen. dit moet de benedenverdieping voorstellen. Wel nog helemaal niet klaar ermee. ramen bvb zijn nog helemaal niet goed, enz, enz ...
van men parket ben ik wel tevreden :p
[afbeelding]
Straks ook maar eens met die plug-in gaan klooien om wat reflectie te krijgen.
In SU op Tools klikken en daar Dimensions nemen. op je lijn gaan staan en gewoon naar buiten trekken. Doet ie automatisch dan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:58 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Mooi hoor, hoe heb je die pijlen met lengtes erin gekregen? Gewoon met de hand?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:06 schreef EricG het volgende:
tvp
Nopequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]![]()
Maar goede topickick verder. Nog kunstwerkjes gemaakt de laatste tijd Xbox?
't is wel gratisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:56 schreef Kriebbel het volgende:
Niet met Podium renderen
1 van de minste programma's
teeeeeeerrrrriingggg, dat begint er wel heel echt uit te zien. dit had bijna een foto kunnen zijn. heel erg mooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
't is wel gratisBovendien worden er echt wel mooie dingen mee gemaakt. Deze stond bijvoorbeeld op het forum op de officiele website.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |