Is het programma makkelijk te gebruiken? Ziet er wel interressant uit zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef Sant het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
een voorbeeldje dan maar?
tekening en rendering volledig vanuit Archicad, via interactieve bibliotheek zijn de bomen e.d. toe te voegen aan het ontwerp, evenals lucht en de rest omgeving en dergelijke.
Er zal toch wel iemand rondhangen hiero die dit programma ook gebruikt...????
Raytracing, dat doet je videokaart niet real-time...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom is dat podium zo enorm traag. gebruikt het een inefficiente rendertechiek ofzo.
een normale grafische kaart kan de beelden die podium na lang berekenen uitstrooit zelfs gewoon realtime berekenen.
Strakquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:57 schreef s1mon het volgende:
Ik heb nog een ontwerpje gemaakt met podium, het is een simkaart reader:
[afbeelding]
De kleur van het scherm is niet heel goed, maar voor de rest vind ik hem goed gelukt![]()
Edit: Hier nog een plaatje met een wat mooier scherm:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07072/20070213145624_40m29s.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik hoop het! Sketchup met Podium is verslavend, ik blijf bezig, hier m'n Zune naast m'n simcardreader:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Xbox_360 het volgende:
Wie weet gaat SketchUp Podium ooit nog overkopen en verbeterenOf een eigen renderer maken
![]()
Dat aan de voorkant van je simcardreader komt door de kwaliteitsinstelling. Heel vreemd, soms ziet het er nauwelijks anders uit op hogere kwaliteit terwijl de andere keer (zoals bij jou) je korrelige stukken krijgtquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:56 schreef s1mon het volgende:
[..]
Ik hoop het! Sketchup met Podium is verslavend, ik blijf bezig, hier m'n Zune naast m'n simcardreader:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07073/20070214192713_58m40s.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Podium doet een beetje gek met de voorkant van de simcardreader, maar voor de rest ben ik wel tevreden.![]()
Heb je dit gedaan:quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Badabingea het volgende:
"t zal wel aan mij liggen, maar ik kan die podiumrender niet gebruiken.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Dat was in ieder geval mijn fout, waarom hij het in het begin niet deed.. Of zie je wel gewoon Plugins bovenaan je scherm bij sketchup?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je moet even goed opletten bij het installeren. ALs ie vraagt waar je wil installeren, moet je de Sketchup map kiezen. Ik ben daar ook een aantal keer de mist ingegaan, omdat ik dacht dat ze vroegen waar Podium geinstalleerd moet worden (dus bijv. c:program filespodium ). Gewoon even opnieuw installeren en opletten dus
nope ik gebruik vizquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef Sant het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
een voorbeeldje dan maar?
tekening en rendering volledig vanuit Archicad, via interactieve bibliotheek zijn de bomen e.d. toe te voegen aan het ontwerp, evenals lucht en de rest omgeving en dergelijke.
Er zal toch wel iemand rondhangen hiero die dit programma ook gebruikt...????
Hij zegt dat ik moet checken voor Updates, maar ik heb de nieuwste versie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef s1mon het volgende:
[..]
Heb je dit gedaan:
[..]
Dat was in ieder geval mijn fout, waarom hij het in het begin niet deed.. Of zie je wel gewoon Plugins bovenaan je scherm bij sketchup?
welke versie heb je gepakt? ik had die fout ook nadat ik de link uit de OP volgde. maar toen ging ik naar de site en koos zelf voor de download, dan krijg je toch een iets andere versie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik moet checken voor Updates, maar ik heb de nieuwste versie.
En ja, ik ben naar de map gegaan van Sketchup6
En heb hem in die map bij Sketchup bij Plugins staan en gewoon bij Sketchup, voor het geval dat
Ik plaats morgen wel een screen, want op me pc op me werk is dit probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |