quote:Op maandag 12 februari 2007 11:27 schreef Badabingea het volgende:
WTF kan ik een serial vinden voor Podium?
Engels is ook niet je sterkste vak he...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:27 schreef Badabingea het volgende:
WTF kan ik een serial vinden voor Podium?
Where The Fuck?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Engels is ook niet je sterkste vak he...![]()
hardware accelleration uitzetten.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:11 schreef DutchErrorist het volgende:
sketchup zit bij mij echt zo te kutten
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07071/Afbeelding1.png]afbeelding][/url]
Iemand hier een oplossing voor?
Vage omschrijvingquote:Op maandag 12 februari 2007 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe maak je goed een lege kamer?
nu maak ik een rechthoek, rek die naar boven uit. dan de onderkant naar boven rekken zodat je zwevend rechthoek hebt van enige dikte. daarin een uitsnede en die naar beneden slepen.
is dat zo de bedoeling om kan het beter?
het gaat erom dat er ook nog een dak op zit dus. als ik gewoon een rechthoek op de grond maak en daarin een uitsnede omhoog sleep, is het meer een doos zonder dak en het lukt me dan ook niet om die erop te krijgen
Bedankt voor de tips! Het is inderdaad veel werk, zeker in het begin, maar het is leuk om te doen, en de resultaten worden steeds mooierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:00 schreef Xbox_360 het volgende:
[veel text]
Mac OSX (zag je niet dat mijn minimaliseren en etc. knopjes aan de linker kant zaten?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hardware accelleration uitzetten.
verder gebruik jij vista of een skin![]()
Mja, beetje dik, maar wel mooie spiegeling. Had je kamer wel een plafond? In écht gesloten kamers zou je dat blauwe niet moeten krijgen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef s1mon het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips! Het is inderdaad veel werk, zeker in het begin, maar het is leuk om te doen, en de resultaten worden steeds mooierHier 2 paperclips:
[afbeelding]
Ze zijn net ietsje te dik, maar de weerspiegeling vind ik er mooi uit zien. Ik snap alleen niet waar het hij het soort van blauwe vandaan haalt, er zit niks blauws in, ook niet de lucht, ik heb ze in een kamer gemaakt.. (Met lichtgevende muren)
Podium eraf gooien (gewoon via de SketchUp map) en opnieuw installeren. Ik had dat laatst ook al. Best vaag jaquote:Op maandag 12 februari 2007 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
edit: nevermind, het werkt al!
ik krijg dat podium niet werken.
als ik in sketchup plugins -> podium -> show doe, zegt ie dat ik naar suplugins.com voor een update moet, maar daar is dat niet te vinden. het is al gewoon de nieuwste versie
Je bent beter bezig dan ikquote:Op maandag 12 februari 2007 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had een verkeerd linkje denk ik, uit de OP. Die's verouders ofzo.
maar goed, het is wel erg tof allemaal voor de rest.
dit is mijn eerste probeerseltje ooit. stelt natuurlijk niks voor vergeleken met alles wat jullie hier posten
[afbeelding]
Merciquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:20 schreef Devolution het volgende:
Nice gedaanmisschien een klein beetje reflectie op het scherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |