Ik heb nog wel 2 kaarten van Hotel Cheyenne.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:05 schreef Sonja27 het volgende:
Mensen hier trouwens nog met kaartjes van Disneyparken waar ze niets mee doen? Beschreven/onbeschreven maakt niet uit. Ik ben aan het verzamelen geslagen.
Als je er niets meedoet dan heb ik interesse!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:23 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 kaarten van Hotel Cheyenne.![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Als je er niets meedoet dan heb ik interesse!!!!
Ik moet trouwens een kaartje sturen naar iemand met wel een heel bijzondere hobby. Die verzamelt ongebruikte en ongeopende condooms!![]()
u2u mij je adres maar dan stuur ik ze wel op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Als je er niets meedoet dan heb ik interesse!!!!
kan tegenwoordig ook via fok hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Smittend het volgende:
[..]
u2u mij je adres maar dan stuur ik ze wel op.![]()
http://www.postcrossing.com/user/Smittend
weet ik veelquote:
ja..ik trouwens ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:31 schreef Fannetje het volgende:
En het stickervel van Zapp had ik gisteren ook
Ja echt heel lief! Ik heb haar adres gevraagd, kan ik een bedankkaartje sturenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:56 schreef Muck het volgende:
leuk zeg vava!
ik zit nu bij mijn schoonouders thuis op het bed van mijn vriend te wachten tot ie thuis komt van zijn werk.
helemaal alleen in een onbekend huis... brrr!
naja, ik heb mijn laptop, en ik weet waar de senseo staat, dus ik red me voorlopig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |