Jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vava het volgende:
Meer mensen hier die een mailtje van "Voor een Peper en een Ei" ontvangen hebben?
Ik had op twee verschillende e-mailadressen mailquote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik had op twee verschillende e-mailadressen mail![]()
Maken we iig kans op 2 prijzenquote:
Ik heb me streepjescode weggegooitquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Maken we iig kans op 2 prijzener bestaat wel een kans dat er om een streepjescode wordt gevraagd. In dat geval hangt het even van de te winnen prijs af of ik een streepjescode kan overleggen
Ik in eerste instantie ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb me streepjescode weggegooit![]()
Ik zie alleen een kruisje.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef Muck het volgende:
ik post eens een keer een kaartje
[afbeelding]
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben gisteren niet meer toegekomen aan het schrijven in het schriftje, dus dat gebeurt in het weekend. Ik stuur 'm waarschijnlijk maandag door naar Sonja!
Slimme actie trouwens, Sonja
Ik had een heel gaaf pakketje uit Finland, met een Moomin knuffel
[afbeelding]
zucht.. nou ja, i kdoe er morgen we lwat aan hoor, nu geen zin meer inquote:
Ik verzamel de gewone ansichtkaarten, maar zo'n puzzelkaart klinkt wel erg leuk!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:09 schreef Fannetje het volgende:
Moet het een fotokaart zijn? Ik heb nog wel een oude puzzelkaart van Disneyland Parijs (uit 99 ofzo), maar dat is dus gewoon een plaatje met het kasteel en wat characters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |