heel snel denk ik, hij is namelijk naar je onderwegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef ijsmeis het volgende:
En heeft Fannetje al een schriftje?
En wanneer krijg ik de volgende?
Topquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
heel snel denk ik, hij is namelijk naar je onderweg
wel in ietwat vreemd papier voor de tijd van het jaar, maar i khad geen ander papier, en hij paste niet in een envelop
Komt denk ik vooral door dat ene schriftje die terug ging en weer opgestuurd moest worden enzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:27 schreef Klonk het volgende:
Wat is er dan gebeurt dat ijsmeis zo achter loopt, ik mijn eigen schriftje weer
preciesquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral door dat ene schriftje die terug ging en weer opgestuurd moest worden enzo.
Heel veel sterkte met je opa! Mijn opa is bijna net zo oud (hij wordt in juli 95), altijd eng als zulke oude mensen in een ziekenhuis terecht komenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:06 schreef Sonja27 het volgende:
Dus het gaat nog even duren denk ik voor ik ook weer een schriftje krijg. Op zich niet erg want heb toch weinig tijd. Zit momenteel veel 's avonds in het ziekenhuis was vrijdag is mijn opa van 95 met spoed opgenomen! Het zag er zelfs even naar uit dat mijn opa het niet zou overleven, maar hij knapt alweer op en heeft praatjes voor 10. Goed teken!Maar zolang hij nog niet thuis is bezoeken we hem veel in het ziekenhuis.
Jij had ook al zo'n leuk thema iddquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag het schriftje van Vava ontvangen! Leuk thema
Ik probeer er vandaag nog in te schrijven, dan kan ie morgen naar Sonja!
Ook een officieel kaartje uit Finland, met besneeuwde bomen
Ja ik ook! Ze hebben ons door denk ik!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vava het volgende:
Meer mensen hier die een mailtje van "Voor een Peper en een Ei" ontvangen hebben?
Volgens mij ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:15 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ze hebben ons door denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |