Ja dat is hier ook bezorgdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post. Wel regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarmee heb ik nu: sent 100 postcards, received 98 and have 5 travelling (sent).
Nieuwe kaart mag naar Slowakije!![]()
Nicequote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Sonja27 het volgende:
4 kaartjes vandaag! 2x Finland, 1x Turkije en 1x van een spaanse uit Zwitserland.
Yosemite National Park!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Vava het volgende:
Een kaart uit de VS van Yosemite National Park voor de UNESCO RR en een envelop met thee uit Maleisië![]()
En de kaarten die ik besteld had van Pampus waren er ook![]()
Mijn derde kaart inmiddels van Yosemite NP, wel drie verschillende. Erg mooi! Ben je er geweest?quote:
Ja in 2003.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Mijn derde kaart inmiddels van Yosemite NP, wel drie verschillende. Erg mooi! Ben je er geweest?
Tof! Daar wil ik ook nog wel eens heen (waar niet heenquote:
Ja is echt megamooi daar! En je kan er prachtig wandelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof! Daar wil ik ook nog wel eens heen (waar niet heen)
Ik heb pas foto's gezien toen een collega daar net geweest was, toen heb ik al besloten om er een keer heen te gaan. En naar de andere mooie plekken in dat deel van de VS natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja is echt megamooi daar! En je kan er prachtig wandelen.
Die kun je scannenquote:
Mijn camera wordt gerepareerd, duurt nog een week of 4-5.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Die kun je scannenof foto van foto maken
Scannen is een rotklus, ik heb hier ook nog jaaaaren foto's liggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn camera wordt gerepareerd, duurt nog een week of 4-5.Inscannen is teveel werk, heb het met 1 foto gedaan maar het is best veel werk om zoveel pics in te scannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |