whehehehequote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Wat een hoofd, heeft ze een keer een stoeptegel teruggekopt ofzo?
Show het jouwe eens?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:15 schreef Keltie het volgende:
Wat een hoofd, heeft ze een keer een stoeptegel teruggekopt ofzo?
Een ander afkraken zonder je eigen kop te laten zien, los van de persoon waar het nu omgaat is lame.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat heb mijn hoofd met het hare te maken?
Dan is heel Fok zo'n beetje lame, want overal op Fok (zelfs door jouw zielige verschijninkje) word weleens wat afgekraakt zonder dat ze iets over zichzelf (mbt het onderwerp) laten vallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Een ander afkraken zonder je eigen kop te laten zien, los van de persoon waar het nu omgaat is lame.
Dat heeft het dus met elkaar te maken.
Mij komt die gozer bekend voor..quote:Op zondag 28 januari 2007 20:18 schreef Biogarde het volgende:
En die rechter meid komt me zeer bekend voor.
Zorg wel dat je niet over een paar weken op pagina 1 van de telegraaf staat aubquote:Op maandag 29 januari 2007 17:11 schreef Camplo het volgende:
Ik hoop veel info te krijgen.
Dit wordt iig tot op de bodem uitgezocht.
geile boy zoek geile salsagirl bel 0900- salsaquote:Op maandag 29 januari 2007 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zorg wel dat je niet over een paar weken op pagina 1 van de telegraaf staat aub![]()
chachachachacha-cha (8)quote:Op maandag 29 januari 2007 17:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
geile boy zoek geile salsagirl bel 0900- salsa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gemist. Was het emotioneel ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Blaxje het volgende:
Inderdaad. Wel grappig dat we nu allemaal horen hoe dom en goedgelovig je bent.
Mjah ik zei al ik was domquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef Blaxje het volgende:
Inderdaad. Wel grappig dat we nu allemaal horen hoe dom en goedgelovig je bent.
graag gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef remlof het volgende:
tof dat je even uitleg geeft op fok!radio camplo!
Oorspronkelijk geen, geboren in Duitslandquote:Op maandag 29 januari 2007 21:08 schreef M180 het volgende:
welk dialect heb je
Wás.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef Wojworshebn het volgende:
Salsa-girl?? Dat was toch een trutje.
Luister maar terug (dat kan volgens mijquote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
Wat had je allemaal verteld?
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:51 schreef Nashje het volgende:
Ria JanssenKonden ze nou echt niks beters verzinnen
Succes er mee Camplo de Ultraboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |