Maar hoe weet je nou zeker dat įlles fake was??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel van dit soort dingen ik me al niet in mn hoofd gehaald heb, en daar wordt ik echt steeds bozer over. Zelfs alle ruzies van ons waren achteraf gewoon gefaked.
En mij express een dag niet spreken enzo omdat ze 'zogenaamd' boos was.
Ik me kut voelen en zij deed maar zus en zo.
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou zeker dat įlles fake was??
Hij negeert jequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar heb je dr nou geneukt?
We hoeven je zeker niet te vertellen dat dit alles overkomt alsof jij degene bent die niet spoort...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef Camplo het volgende:
-Knip, heel verhaal; hij weet niet waarom hij weet dat hij belazerd is en ander verhaal over digitale recherche inschakelen-
Het is ook nog niet aangetoond dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef postmortum het volgende:
altijd gedacht dat salsagirl zijn kloon was![]()
Trek IP's dan na. Moet toch mogelijk zijn hier op Fok?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef Serendips het volgende:
[..]
Het is ook nog niet aangetoond dat dat niet zo is.
Als Salsa toch zijn kloon is, jeetje, wat zit ie hier dan goeie one-man-show weg te geven.![]()
Ik weet genoeg zeker. Maar er zijn veel dingen waar ik niet meer heb gewacht op tekst en uitleg. En bellen waarom zou ik? Laat staan een mail opvragen. Voordat ik antwoord heb is er toch genoeg tijd een 'passend' verhaal aan elkaar te lullen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
We hoeven je zeker niet te vertellen dat dit alles overkomt alsof jij degene bent die niet spoort...
Ik ben niet van zo van de IP-recherche. Pure complottheorieėn vind ik veel leuker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef Camplo het volgende:
Trek IP's dan na. Moet toch mogelijk zijn hier op Fok?
Van mij mag je ze vrijgeven hoor.
totaal niet ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
We hoeven je zeker niet te vertellen dat dit alles overkomt alsof jij degene bent die niet spoort...
Heb je er wel enig bewijs voor dat ze dat ook allemaal heeft gedaan? Want "iemand op IRC zei dat ik de ene keer met haar moeder en dan met haar zusje en daarna haar nichtje zat te praten" klinkt nou niet echt overtuigend... Maar goed, jammer, kut, klote, helaas, etc.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou actually kwam ik dinsdag achter het hele bedrog verhaal en heb dr min of meer laten weten nooit meer in m'n leven te verschijnen, mij voor ogen te komen in welke vorm dan ook.
skes met zichzelfquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
Hoe vaak heb je haar dan in het echt gezien? En heb je seks met haar gehad?
of zoals mijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef postmortum het volgende:
je kunt toch ook 2 ip-adressen hebben![]()
die is bij de pantydude op bezoekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Tezz het volgende:
Shit kan de popcorn smiley nergens vinden.....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
die is bij de pantydude op bezoek![]()
Bel maar eens aan of er een Murielle Mondo op de Nassaulaan in Doorn woont.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Heb je er wel enig bewijs voor dat ze dat ook allemaal heeft gedaan? Want "iemand op IRC zei dat ik de ene keer met haar moeder en dan met haar zusje en daarna haar nichtje zat te praten" klinkt nou niet echt overtuigend... Maar goed, jammer, kut, klote, helaas, etc.
Je bent dus niet eens bij dr thuis geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bel maar eens aan of er een Murielle Mondo op de Nassaulaan in Doorn woont.
Je mag alle huizen afgaan.
Dat klopte al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |