Ik heb respect voor het feit dat je met dit nieuws een tweede topic kan en mág openen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef Camplo het volgende:
*vervolg deel1 dan maar*
Hier vorige deel:
Ik is weer single.
Ups foutje in title
Ik kan hier ook niet bij. En WTF zou een moeder, zus, nichtje al die moeite doen voor een niet-multimiljonair (neem ik aan..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
wat ik nou niet snap is dat je niet doorhad dat je met een ander zat te chatten. Ik zou zoiets gelijk door hebben, niet door wat er gezegd word maar hoe het gezegd word.
Hoe vaak heb je haar gezien dan, als het 'vaker' dan 1 keer was?
Dat vraag ik me ook wel af!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
Niet geteld, maar blijkbaar niet vaak genoegquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
wat ik nou niet snap is dat je niet doorhad dat je met een ander zat te chatten. Ik zou zoiets gelijk door hebben, niet door wat er gezegd word maar hoe het gezegd word.
Blijkbaar niet nee..een relatie kun je echt niet alleen maar onderhouden door wat te msnen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet geteld, maar blijkbaar niet vaak genoeg![]()
![]()
Ik herhaal niks nerd. Ik geef slechts antwoord op vragen van mensen die het nog niet helemaal duidelijk is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:25 schreef HAHAHHA het volgende:
Je zegt dat je niks meer met haar te maken wilt hebben. Dat het over is, life goes on. Je kent 't wel.
Maar wat blijkt? Je gaat vervolgens zelf meerdere topics openen, hoe erg je wel niet genaaid bent, en blijft alles tot in ten treure herhalen.
Hypocriete jankzak.
Wat wil je nu van ons? Moeten wij hier massaal gaan zeggen dat ze een kuthoer is, of wat?
Hebben ze op het verkeerde adres bezorgd?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:02 schreef Camplo het volgende:
Ups foutje in title
Heheh, kom is het er al druk? Kom er zo aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef ikJur het volgende:
dan verwacht ik je weer wat vaker in DPU
ik pwn je gezicht
ben nog @ stage vanavond weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heheh, kom is het er al druk? Kom er zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |