quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nou, Bruce liep eerst nog min of meer te klagen dat ze niet genoeg tijd hadden. En vervolgens hielden ze een kwartier eerder op
![]()
.
Maiden speelt net als de meeste bands elke keer dezelfde setlist en die hebben ze ook nu netjes afgewerkt.
quote:
[..]
Heiden!
![]()
![]()
.
Sorry, ik vind zijn muziek super hoor maar als live artiest is hij zwaar overschat; de show was oersaai en voorspelbaar.
Overzichtje van de andere bands dan maar:
VrijdagThin Lizzy =
![]()
Sabaton = gemist
![]()
Grave Digger = Erg leuk optreden met voorspelbare maar leuke setlist
Within Temptation = Was tot mijn verbazing best leuk
Type O Negative = Hoeveel nummers hebben die gasten nu eigenlijk gespeeld? 5 maar? Ik kon in ieder geval maar drie nummers thuisbrengen en die waren allemaal van Bloody Kisses. 'We hate everyone' was een drama om aan te horen.
Chris Cornell = Nee, dit kon mij niet boeien
Blind Guardian = Zeer netjes optreden, door dit soort bands weet je weer waarom je van metal houdt
ZaterdagLauren Harris = Kwam ik nu voor het uiterlijk of voor de muziek? Een redelijk optreden maar niet boeiend
Stone Sour = Best aardig maar niet mijn type live band
Legion of the damned = Ik voelde me behoorlijk verdwaald, absoluut niet mijn muziek
Life of Agony = Deze band heb ik nooit begrepen en dat is zo gebleven
Heaven & Hell = tof! Voor deze band kwam ik en ik kreeg waar voor mijn geld
Korn = toch wel leuk
Iron Maiden = hadden er beter aan gedaan om het bij 1 album promotie tour te laten want alhoewel het optreden goed was was de verassing er totaal van af
ZondagEluveite = Toffe band. Ik ben er alleen nog steeds niet achter waar dat instrument van dat ene meisje voor diende, ik kon er niks van thuisbrengen.
Turisas, Korpiklaani, en Finntroll = alle drie best leuk
Hammerfall = Klinkt live een heftiger dan op cd en dat is maar goed ook
Slayer = Een mooie gelegenheid om te gaan eten
Ozzy Osbourne = degelijk maar niet interessant
En hulde voor een aantal van mijn lieve buren die er twee nachten er bewust op uit waren om me wakker te houden en me op allerlei andere manieren het leven zuur te maken