Hoera!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:33 schreef Flokk het volgende:
+ de terugkeer van het programmaboekje, mits je 1¤ betaalt.
Hoera!quote:+ Crowdsurfen wordt verbodenJesus, 't is geen Rimpelrock ofzo...
psst, dat heet stagedivenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik wel zie dat (ook) in NL steeds meer mensen niet weten hoe het hoort en tot vervelens toen het podium opklimmen en maar in de mensenmassa springen.
Ja okquote:
Inderdaad en dat is gewoon mijn probleem. Tot vervelends toe steeds dezelfde mensen terwijl je zelf niet eens tijd meer hebt om naar de band te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik wel zie dat (ook) in NL steeds meer mensen niet weten hoe het hoort en tot vervelens toen het podium opklimmen en maar in de mensenmassa springen.
Ja idd, mij maakt het ziet zoveel uit, maar als je op een klein podium steeds 2 dezelfde mensen heb die de hele tijd bij de zanger willen staan en dan gaan springen wordt het na 20x toch wat irritant.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is gewoon mijn probleem. Tot vervelends toe steeds dezelfde mensen terwijl je zelf niet eens tijd meer hebt om naar de band te kijken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
Ik droomde vannacht dat Ozzy was overleden en het enige wat ik dacht was "wtf, das weer kut voor Graspop!"
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:23 schreef ThE_ED het volgende:
Gôh, het is gewoon al bijna zover...
Volgens de site zijn die al volquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:18 schreef Hansch het volgende:
Er rijden toch bussen van eindhoven richting dessel?
Speciale GMM bussen \m/
Ik heb er echt zin innog maar een paar dagen!
Dan ga je toch gewoon met de trein via Roosendaal-Antwerpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef D-FENS het volgende:
Zijn er nog Graspopgangers die vanuit, of langs, Eindhoven komen?
Zocht nog vervoer richting Dessel.
idd, zo überheet hoeft van mij ook niet weer maar liever ook geen regenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Djaser het volgende:
Het zou zo te zien wel eens regen kunnen worden op graspop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |