Nee, ze touren dan wel met aerosmith en op diverse sites staat ook dat ze op graspop staan maar dat klopt dus niet. Ze spelen 8 juni in Brussel een eigen headline show, nog beter dus.quote:
AILD is mijn must seequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef lifeblind het volgende:
27-4-2007 Affiche GMM2007 helemaal af!
De laatste 13 namen: Joe Satriani, Epica, Fastway, As I Lay Dying, Stormrider, Legion Of The Damned, Spiralarms, Rose Hill Drive, Scarve, Static X, El Guapo Stuntteam, Oceans Of Sadness, Mercenary
bron: www.graspop.be
Nee, alle data na Fields Of Rock zijn afgezegd, niet hun hele Europese tour.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:14 schreef Flokk het volgende:
En Velvet Revolver heeft afgezegd, hun hele Europese toer met name.
oh, maar het stond zo op de Graspop-sitequote:Op zondag 20 mei 2007 10:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nee, alle data na Fields Of Rock zijn afgezegd, niet hun hele Europese tour.
Ik ga ze vrijdag eindelijk halenquote:
Idd het weer in 2005 was veel maar dan ook veel te warm voor een festival. Ik hoop ook op goed weer, niet te warm, niet te koud en geen regen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef lifeblind het volgende:
Nog een maand!![]()
Nou maar hopen dat het weer een beetje mee zit. Vorig jaar was het kut (mega storm op zondag), in 2005 was het weer veel te warm!
Ik ben ook benieuwd wat de vervanger wordt van Velvet Revolver trouwes. Hopelijk doen ze hetzelfde als vorig jaar toen Korn afgezegd had en laten ze andere bands wat langer spelen (alhoewel vorig jaar die 10 minuutjes extra voor My Dying Bride nou ook weer niet zo heel veel toevoegde)
Wtf? 2005 was excellentquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef denka het volgende:
[..]
Idd het weer in 2005 was veel maar dan ook veel te warm voor een festival. Ik hoop ook op goed weer, niet te warm, niet te koud en geen regen.
Ik heb er ook zin in!
Helloween was inderdaad de moeite maar was door die stormbui wel de laatste band die ik kon zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef lifeblind het volgende:
En ach, die stormbui was ook wel tof, het was het waard om helemaal vooraan op Helloween te wachten in ieder geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |