abonnement Unibet Coolblue
pi_45661450
En verder
pi_45661469
Ik heb al borrelnootjes en een wijntje in huis, dus ik ben er klaar voor
pi_45661506
wat bedoelde NL er mee denk jij? dat met die set up?
pi_45661564
Wat is die Yvonne toch een pleuriswijf. Hou je fokking muil bitch en WERK. Yvonne wil volgens mij zelf graag een ster worden..maar ze is gewoon een fokking plee-boener
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45661610
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is die Yvonne toch een pleuriswijf. Hou je fokking muil bitch en WERK. Yvonne wil volgens mij zelf graag een ster worden..maar ze is gewoon een fokking plee-boener
huh wat heeft ze gedaan?

Nathanael vind dat Nena wel wat meer moeite had kunnen doen. Dat ze zich terug heeft getrokken.

Ze denken dus nog steeds dat het door gaat.

pi_45661631
13:45 - Verklapt Yvonne het?

“Wie denk jij wie eruit gaat vanavond?”, willen Bart en Nathanael van Yvonne weten. “Ik denk niemand”, reageert ze vastberaden. Maar daar nemen de mannen geen genoegen mee. “Je vraagt toch wat ik denk”, zegt Yvonne, “Ik denk het niet omdat er twee groepen zijn ontstaan!” “De vasthoudende groep gaat winnen”, zegt Bart. "Ik denk gewoon dat niet iedereen op één iemand gaat stemmen." “Aan 'gewoon' heb ik niks”, zegt Nathanael lachend. “Ik denk dat Nena eruit gaat”, zegt Bart. “Ik denk het niet”, houdt Yvonne vol. En daar kunnen de mannen het mee doen vandaag!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45661644
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is die Yvonne toch een pleuriswijf. Hou je fokking muil bitch en WERK. Yvonne wil volgens mij zelf graag een ster worden..maar ze is gewoon een fokking plee-boener
Wat heeft ze gedaan of gezegd dan? ( heb vandaag nog maar weinig gezien, maar ik ben razend nieuwsgierig ) Yvonne is dat de blonde hulp? Of die donkere hulp van de hulp?
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:32:56 #8
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45661651
die huilbui van nena maakt het alleen maar echter ! nu denken ze allemaal dat nena er van uitgaat dat ze eruit gestemd wordt
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45661659
Godsamme.
Redactie. Nu meteen ontslaan dat mens
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:33:21 #10
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45661660
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
wat bedoelde NL er mee denk jij? dat met die set up?
dat Huub ze loopt te fucken. .NL denkt dat ook dat de kans minder dan 50% is dat het doorgaat
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:33:49 #11
130755 Kinga
versier hier
pi_45661676
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
13:45 - Verklapt Yvonne het?

“Wie denk jij wie eruit gaat vanavond?”, willen Bart en Nathanael van Yvonne weten. “Ik denk niemand”, reageert ze vastberaden. Maar daar nemen de mannen geen genoegen mee. “Je vraagt toch wat ik denk”, zegt Yvonne, “Ik denk het niet omdat er twee groepen zijn ontstaan!” “De vasthoudende groep gaat winnen”, zegt Bart. "Ik denk gewoon dat niet iedereen op één iemand gaat stemmen." “Aan 'gewoon' heb ik niks”, zegt Nathanael lachend. “Ik denk dat Nena eruit gaat”, zegt Bart. “Ik denk het niet”, houdt Yvonne vol. En daar kunnen de mannen het mee doen vandaag!
Wat een kutwijf. Ordinaire roddeltante die zichzelf belangrijk wil maken is het.
pi_45661691
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dat Huub ze loopt te fucken. .NL denkt dat ook dat de kans minder dan 50% is dat het doorgaat
als ik nu het gesprek tussen nathanael en Brian hoor geloven ze nog steeds dat ze weg gaat.
pi_45661713
Nieuwe regels die moeten worden ingevoerd:

- Dat buitenlandse gelul mag niet meer
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
- Er mogen niet meer contactpunten geleend worden
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45661743
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nieuwe regels die moeten worden ingevoerd:

- Dat buitenlandse gelul mag niet meer
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
- Er mogen niet meer contactpunten geleend worden
Prima idee.
pi_45661762
Waarom lopen de 'belangrijke' sterren zoals blubberboer Bart en bonte hond braajen met een zonnebril op? IN HUIS? Waarom??? Zo raar. ( ongeveer net zo raar als Henk Jan Smits met een zonnebril als haarbandje, belachelijk zelfs)
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:37:53 #16
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45661810
Die NL is wel slim hoog...control-V als iemand op de PC is geweest, je weet nooit wat het oplevert...
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45661825
wat is control v?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45661830
Jeetje wat dom van me..lol
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45661833
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nieuwe regels die moeten worden ingevoerd:

- Dat buitenlandse gelul mag niet meer
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
- Er mogen niet meer contactpunten geleend worden
Ja, ik ben het ermee eens!
En geen filmpjes meer tussendoor, beter gescreende post, GEEN INFO VAN BUITENAF ( personeel en ingehuurde mensen onmiddelijk met terugwerkende kracht niet uitbetalen als dit is gebeurt! )
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:39:58 #20
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45661868
en de bewoner met de laagste populariteit wordt ter plekke ge-executeerd.
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45661876
Het lukt Nel niet om dit plaatje te kopieren....

... SUKKEL !

pi_45661900
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nieuwe regels die moeten worden ingevoerd:

- Dat buitenlandse gelul mag niet meer
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
- Er mogen niet meer contactpunten geleend worden
Goed plan
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:43:43 #23
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45661995
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:37 schreef Meneermax het volgende:
Die NL is wel slim hoog...control-V als iemand op de PC is geweest, je weet nooit wat het oplevert...
En een ander maar uitmaken voor "sneaky bastard"

Renee de Haan (1988)
Vuile huichelaar

Vuile huichelaar, pak jij je koffer maar
En verdwijn voorgoed uit m'n leven
Vuile huichelaar, ga alsjeblieft naar haar
En vergeet niet mij de sleutel terug te geven


(is een liedje, niet mijn tekst, ik deed alleen maar Ctrl-V)
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:50:00 #24
101919 Meneermax
Pappa van Kai!
pi_45662176
@PokerJoker: briljante signature
Knopen zijn er om doorgehakt te worden.
pi_45662178
DGK_redactie: Wordt Yvonne nu ontslagen? Want dit verkloten van het spel slaat natuurlijk nergens op! De boenslaaf die een beetje belangrijk wil worden door de geheime plannen min of meer te verraden.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')