Toch niet vanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb er nog een trauma aan overgehouden![]()
Ik zag je ook pas op het station, toen we de trein in stapten. Je hebt wel een diepe indruk achter gelaten van dit vluchtige contact.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:55 schreef PeRi het volgende:
Channie is jaloers, cause I spent my time with Svenen Tommerd
.
Weet je zeker dat het inc. bowlen is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef PeRi het volgende:
Eten (steengrillen of groumetten of fondue) bij de bowlingbaan is 27,50- p.p incl anderhalfuur bowlen. Valt opzich mee.
Je verwart me! Maar nee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het inc. bowlen is?
Dat "inclusief bowlen" staat op de site namelijk specifiek bij het buffet vermeld, maar bij het steengrillen stond dat er juist niet!![]()
quote:Steengrill, Gourmet, Fondue of Bowlingpan
In ons sfeervolle restaurant kunnen we groepen plaatsen tot ongeveer 160 personen voor een mooi feest terwijl we met z'n allen gezellig aan het kokkerellen zijn.
Middels een steengrill, gourmetset, fonduepan of de zogenaamde bowlingpan, kunt u zelfstandig heerlijke creaties aan tafel bereiden.
Wij serveren u daarvoor 6 soorten kwaliteitsvlees, diverse groenten, salade, frites en lekkere sausjes.
Hieronder de prijzen inclusief anderhalf uur bowlplezier.
Steengrillen
vanaf ¤ 27,50 per persoon
Gourmetten
Fondue Royal
vanaf ¤ 25,00 per persoon
Bowlingpan
Voor allen geld: Alles wordt onbeperkt nageserveerd. Op vrijdagavond komt er een toeslag van ¤ 1,- per persoon bij i.v.m. het glowbowlen.
Dat kan ik niet betalen. Ik ga wel niet mee!quote:Voor allen geld: Alles wordt onbeperkt nageserveerd. Op vrijdagavond komt er een toeslag van ¤ 1,- per persoon bij i.v.m. het glowbowlen.
Sinds wanneer gaan we naar Dancing on Icequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen. Ik ga wel niet mee!![]()
Zie edit!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan we naar Dancing on Ice?
Leer lezenquote:
Maar we gaan niet op vrijdag, dus die ¤ 1,- hoef je niet neer te leggen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen. Ik ga wel niet mee!![]()
EDIT: Pfiew het is enkel op vrijdagen! Kan toch mee![]()
Ik vind het een prima planquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef PeRi het volgende:
Anyway, ik weet niet wat de zaterdaggroep doet, dat zoeken jullie zelf maar uit. Maar de zondaggroep was het er wel geloof ik over eens dat dit okay was.
27,50 p.p dus, met steengrillen. Iemand bezwaar nog van de zondaggroep? Ik zal het sowieso nog even rondpm'n.
2 topiques?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
Misschien is het een idee zulke dingen via PM of mail te bespreken, zodat het niet door elkaar loopt voor de twee goepen? Kan er ook geen verwarring ontstaan. Moet wel een iemand de 'leiding' op ich nemen voor het reseveren en kiezen.
18:45 - 19:00 uur gaan de deuren open... dus 18:30 uur verzamelen lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:46 schreef Andiyan het volgende:
Hoe laat willen we in studio 22 zijn dan? Of wat is een handige tijd? 19:30 of nog eerder?
Ik stem ook wel voor een italiaan oid. Chinees vind ik ook best. Heb je al iets gevonden c_a?
Ik vond onze stoelen, waar Lynx en ik zaten een stuk prettiger! Minimaal in beeld en maximaal uitzichtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Beplakt Mark nog leuke stoelen voor ons? Bijvoorbeeld waar wij zaten de eerste liveshow CDP???
Ik vind 27.50 best veel, kmoet mn treinkaartje ook nog betalen.. (ik kom uit het noorden)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:02 schreef PeRi het volgende:
Eten (steengrillen of groumetten of fondue) bij de bowlingbaan is 27,50- p.p incl anderhalfuur bowlen. Valt opzich mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |