Lijkt me niet, veel vrouwen die een hoofddoek dragen zou je nauwelijks herkennen als ze zonder op de foto staan, en het paspoort wordt toch echt het meest gebruikt bij douane, op vliegvelden enz.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor goede identificatie moet gewoon alles zichtbaar zijn. Het maakt niet uit hoe die persoon er in het dagelijks leven bij loopt, bijvoorbeeld met hoofddoek. Het gaat erom voor bijvoorbeeld als die persoon eens een keertje opgepakt zou worden. Dan is het veel beter om een foto te hebben waarop veel gezichtskenmerken zichtbaar zijn.
Voor dames die voor offiële gelegenheden graag gedoekt op de foto staan, is het natuurlijk niet per se zo dat ze ook dagelijks gedoekt lopen. In ieder geval is het geenszins verplicht, iemand die met doek op legitimatiebewijs staat is echt niet verboden zich bloothoofds te vertonen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me niet, veel vrouwen die een hoofddoek dragen zou je nauwelijks herkennen als ze zonder op de foto staan, en het paspoort wordt toch echt het meest gebruikt bij douane, op vliegvelden enz.
Bovendien moet het gezicht nu al helemaal herkenbaar zijn, inclusief alle gezichtskenmerken, de doek moet zover mogelijk naar achteren.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor dames die voor offiële gelegenheden graag gedoekt op de foto staan, is het natuurlijk niet per se zo dat ze ook dagelijks gedoekt lopen. In ieder geval is het geenszins verplicht, iemand die met doek op legitimatiebewijs staat is echt niet verboden zich bloothoofds te vertonen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:13 schreef Maisnon het volgende:
Mooi vond ik ook dat die man zei: tsja, hij vertelde me dat hij zo door het leven ging, en dan respecteer ik dat.
Zouden er echt figuren zijn die zo door het leven gaan?
En als zij normaal op de foto zouden gaan voor een ID, dan herken je ze op straat weer niet..
Dat is ook te testen he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:58 schreef buzzer het volgende:
Reken maar dat OS al op de lijst staat bij de Amerikaanse IND...
Hij komt volgens mij AMerika niet zo heel makkelijk meer in
Oversight zal wel naar de NOS gestapt zijn denk ik?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe is dit eigenlijk door de media opgepikt?
Zal 'ie zelf wel getipt hebben, lijkt me.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe is dit eigenlijk door de media opgepikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |