De vraag is hoe de regels veranderd moeten worden. Iedereen zonder waarneembare make-up in een standaardjasje?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef SCH het volgende:
Zometeen op www.radio1.nl in www.stand.nl
Een grote meerderheid vindt tot nu toe dat de regels moeten veranderen.
vraag dat als alles weer rustig is nog eens.......quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:54 schreef SCH het volgende:
Zometeen op www.radio1.nl in www.stand.nl
Een grote meerderheid vindt tot nu toe dat de regels moeten veranderen.
Oversight, ik heb nog wel wat wetjes die ik anders wil - kan ik je inhuren ?
Volgens mij is dat bullshit. Als je kijkt naar zijn ID, dan ziet hij er zelfs beter uit, vind ik.quote:
Daarom vraag ik me af hoe die vrouw er bijkomt, die foto ligt er immers gewoon.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bullshit. Als je kijkt naar zijn ID, dan ziet hij er zelfs beter uit, vind ik.
kmerk hetquote:
Dan moet die godsdienstvrijjheid ook maar aangepast worden. Het is te belachelijk dat het iedere daar op gegooid kan worden en dat mensen er mee weg komen ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef Reya het volgende:
Mensen kunnen wel vinden dat de regels moeten worden aangepast, maar juridisch gezien wordt dat nog aardig moeilijk; het recht op vrijheid van godsdienst en levensovertuiging is vastgelegd in de Grondwet en in verschillende internationale verdragen, waaronder het EVRM. Hier zomaar aan voorbij gaan verdient een zeer gewichtige reden, en het loskoppelen van deze twee is vrijwel onmogelijk. De minister zou hooguit een circulaire kunnen doen uitgaan waarin wordt verlangd dat er stringenter op de nu heersende regels wordt gecontroleerd, maar in dat geval blijft een (eventueel succesvolle) gang naar de rechter openstaan.
kicken!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Mirage het volgende:
Stand.Cafe, radio 1, van de NCRV met SjorsFrohlich ......
18.30 Oversight is erbij !
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Mirage het volgende:
Stand.Cafe, radio 1, van de NCRV met SjorsFrohlich ......
18.30 Oversight is erbij !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |