Volgens mij is dat Amsterdams: een beetje verhullend praten, om het interessanter en minder banaal te laten klinken. Om een diepere laag te suggereren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon directe gesprekken over iets concreets. Niet zoals Bart die praat in puzzels, wat erger ik me daar toch aan.
Ten eerste omdat Nena helemaal opbloeit en veel opener en gezelliger is als ze met Huub praat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is boeiend om naar de combi Huub en Nena te kijken...
Denk dat die twee gewoon een klik blijken te hebben, en dat dat met name Nena goed doet. Ik vind het iig heel leuk om te zien dat Huub een heel andere kant van Nena aanboort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is boeiend om naar de combi Huub en Nena te kijken...
Vorige keer werd Sylvia opgehaald in dat zelfde busje, dus die zal nu wel lessen moeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
ze lest toch niet in een busje ???
Ik maak me meer zorgen om Lesley die straks komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
ai.... David de poolboy.... als die zijn waffel maar houdt!
Dit trut voelt zichzelf ook een soort bewoner. Ze wil graag een rol spelen in het programma, maar ze moet d'r muil houwe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef Utrecht het volgende:
Wat loopt die blonde trien nou te blaten tegen NL en Bart.
Hou je bek, je verraadt alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |