Ik mag dan ook hopen dat ze vandaag niet mogen bellen enzo. Want dan kan het alsnog verpest worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zijn dus duidelijk geinformeerd.
had ook niet anders verwacht.
kijk m zich eens verkneukelen die Bart ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
"Er zijn genoeg debielen zoals ik die het huis in willen"
Is die volgorde ook nog genoemd toevallig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze hadden het over de volgorde van stemmen.
Dat Huub dat geregeld had, maar ze wisten niet waarom.
gisteren hebben ze afgesproken dat huub als eerste tegen stemt en daarna syl en ilona....dus dan krijgen ze alle drie toch de shit over zich heen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is die volgorde ook nog genoemd toevallig?
Ik neem aan dat llona als laatste zal stemmen.
Zij krijgt dan aanvankelijk wel alle shit over zich heen, omdat ze als enige tegen stemt.
Dus de anderen zullen al snel op moeten staan en aangeven dat het een complot is.
Huub wil ook een statement gaan maken tegen de andere groep dacht ik..
Dat wordt echt oorlog vanavond.![]()
Goed gedaan van de huishoudsters trouwens.![]()
Dat is inderdaad een veelzeggend zinnetje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
'gaat Ilona ook mee' vraagt Yvonne over het wegstemmen van Nena
'Huub zegt .....' zegt Bart
En voor het eerst wordt Huub serieus genomen door Bart? ....om te gillen
Helemaal waar !!!! ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een veelzeggend zinnetje.
Ongelooflijk eigenlijk, hoe de verhoudingen veranderd zijn in het huis, in zo'n korte tijd.
En dat komt voor 90% door de briefkaartenaktie, die heeft alles doen kantelen.
Ooo..... gaan ze allemáál tegen stemmen. Jammer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteren hebben ze afgesproken dat huub als eerste tegen stemt en daarna syl en ilona....dus dan krijgen ze alle drie toch de shit over zich heen.
ja, ilona wilde pertinent niet dat huub als laatste stemde...ze wilde niet zgn meestemmen omdat ze niet wilde liegen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo..... gaan ze allemáál tegen stemmen. Jammer.
Het is leuker als BBNN tot op het allerlaatst in de veronderstelling verkeren dat Nena moet wieberen.
Ik weet niet precies meer hoe ze het willen doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo..... gaan ze allemáál tegen stemmen. Jammer.
Het is leuker als BBNN tot op het allerlaatst in de veronderstelling verkeren dat Nena moet wieberen.
ik denk dat yvon het helemaal nog niet zo slecht zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
Yvonne blijft er bij dat Natasia niet weggaat als ze "haar doelen bereikt heeft"
Bart is er van overtuigd dat Natasia wel weggaat
dat is ook waar ... dat schreven die meiden ook, dat het een reclamestuntje wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:39 schreef 2live het volgende:
Dat wat hij zegt over de hoeren van Huub, dat klopt denk ik wel.
Nee OK, maar daarom kan Húúb toch nog wel aanvankelijk meestemmen? Mooiste scenario, mijns inziens: Huub moet als een van de eersten Nena wegstemmen. Daardoor groeit bij BBNN het vertrouwen dat het gaat lukken, waardoor hun motivaties tegen Nena alleen nog maar roekelozer en harder worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, ilona wilde pertinent niet dat huub als laatste stemde...ze wilde niet zgn meestemmen omdat ze niet wilde liegen.
En hetgeen hij zegt over het verdere belang van huub's tegenstem ook......quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:39 schreef 2live het volgende:
Dat wat hij zegt over de hoeren van Huub, dat klopt denk ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |