quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef avonne het volgende:
Die acupuncturist (hoe heet hij?), kan hij een workshop "hoe kijk ik geïnteresseerd en tegelijkertijd volkomen blanco?" geven?
Mèn, hoe doet hij dat?
Ik zou allang hebben zitten fronsen, lachen en zo
ja, die was errugggquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
De rest van de groep is gaan inzien door de afstand tussen Brainless en Nena dat zij hier niet meer op haar plek zit hier. Hij voelt zich erg goed nu.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
Dat dacht de acupuncturist dus ook. Hahaha zou hij het ook zat zijn geweest.![]()
De redactie zou er niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
zo ff van stream veranderen de huishoudsters zijn nu bij bart. Kijken of er geluld gaat worden.
zo ja dan gelijk ontslag please.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
zo ff van stream veranderen de huishoudsters zijn nu bij bart. Kijken of er geluld gaat worden.
Ze zijn dus duidelijk geinformeerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef avonne het volgende:
Yvonne "Gaat Ilona ook mee?"
Bart - ja
Herma -echt waar??? Nouja, met stephan deed ze het ook... hard hoor!
Bart - ik ben klaar met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |