Volgens mij is dat Amsterdams: een beetje verhullend praten, om het interessanter en minder banaal te laten klinken. Om een diepere laag te suggereren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon directe gesprekken over iets concreets. Niet zoals Bart die praat in puzzels, wat erger ik me daar toch aan.
Ten eerste omdat Nena helemaal opbloeit en veel opener en gezelliger is als ze met Huub praat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is boeiend om naar de combi Huub en Nena te kijken...
Denk dat die twee gewoon een klik blijken te hebben, en dat dat met name Nena goed doet. Ik vind het iig heel leuk om te zien dat Huub een heel andere kant van Nena aanboort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is boeiend om naar de combi Huub en Nena te kijken...
Vorige keer werd Sylvia opgehaald in dat zelfde busje, dus die zal nu wel lessen moeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
ze lest toch niet in een busje ???
Ik maak me meer zorgen om Lesley die straks komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
ai.... David de poolboy.... als die zijn waffel maar houdt!
Dit trut voelt zichzelf ook een soort bewoner. Ze wil graag een rol spelen in het programma, maar ze moet d'r muil houwe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef Utrecht het volgende:
Wat loopt die blonde trien nou te blaten tegen NL en Bart.
Hou je bek, je verraadt alles.
Awww!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze huilt weet alleen niet waarom
ze is alvast afscheid aan het nemen van brian .....ik kan het me niet voorstellen dat ze na de stemronde ooit nog met hem gaat pratenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze huilt weet alleen niet waarom
ze vergeeft altijd alles iedereenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is alvast afscheid aan het nemen van brian .....ik kan het me niet voorstellen dat ze na de stemronde ooit nog met hem gaat praten![]()
Weet iemand voor hoelang die Yvonne en de rest van het personeel is aangenomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit trut voelt zichzelf ook een soort bewoner. Ze wil graag een rol spelen in het programma, maar ze moet d'r muil houwe.![]()
Tja, je moet meisjes gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten zodat ze blijven bedelen om goedkeuring.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef Miraaa het volgende:
Ik ben ff een teiltje halen, want naar dit gelul kan ik niet luisteren..........zelfs een man van in de 90 lult nog niet zo oudbakken als hij .![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Wat is Nena aan het doen volgens jullie?
Heel goed dat je haar bij de naam noemt, en niet die stomme afkorting.quote:
Uitgaande dat ze zeker is van Huubquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Wat is Nena aan het doen volgens jullie?
Heb het gemist, maar Huub is echt geniaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Huub "Ilona, ga het tegen de mannen zeggen, dat Brian misschien roet in het eten gaat gooien"
Ilona "ik wil eerst met Nena spreken"
Huub "dan ga ik naar de mannen toe!"
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef Marije het volgende:
zal Brian tegen gaan stemmen vanavond?
O bah. wat heb jij een lelijke avatar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef Curious-PB het volgende:
Volgens mij weet Nena het niet meer![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Nel wil een travestiet bestellen voor Huub, dat hij pas in bed er achter komt dat het een man is
das waar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael wil een travestiet voor Huub laten komen.
Die zal die homo wel weten te vinden, waar het hart vol van is...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef Peter6000 het volgende:
Doelloos achter internet zitten heet "The Office".
Want Bart gaat richting The Office.
ze heeft hem laten weten dat ze er bewust van is dat hij haar eruit gaat stemmen als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Nena nu aan het doe.
Snap er niks meer van.
Nee hoor. ze denken nu dat nena het bij de anderen gaat proberen (om niet weggestemd te worden) dus nu weten ze dat er dus een kans is dat het niet door gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:19 schreef Fc_k het volgende:
Ik denk dat het zelfs goed is dat Nena dit heeft gedaan.
Vanavond komt de klap voor Brain NOG harder aan :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |