ik zie je nog maar net 2 dagen ....quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:19 schreef niksnutje het volgende:
wat dacht je dat ik ben snetje
Bekeek het filmpje net op Tien en zag dat ze zei "Meisje of jongen OOPS" en ze slaat haar hand voor haar mond maar echt niet geschrokken hoor, heel vals gewoonquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was idd vrij strak in dr reacties, zou ik denk ik ook zijn als ik nog regelmatig met een eikel als Nathanael te maken zou hebben, alleen om dat te doen waar je kind bij is, is een beetje jammer.
slowchat kan hier: [SC #7] Terwijl Brian en Nathanael nachtbrakenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie je nog maar net 2 dagen ....maar ik doe toch een gok ...
![]()
etc..
Nee het was echt een ontboezeming die ze deed anders zou ze niet zo demonstratief haar had voor haar mond slaan en oops roepen lijkt me...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar dat meisje of jongen...dat komt ook weer niet echt uit de lucht vallen. Is niet echt een opmerking die je zo 1 2 3 maakt...lijkt mij. Lijkt me eerder dat je iets anders zegt.
Moet je even op Tien kijken, het filmpje voor Nathanael van zijn zoontje met zijn ex...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
Wat was dat "meisje of jongen'" dan? Blijkbaar net gemist..
In mijn ogen niet. Ik zou zeggen Gert delete die off topic zooi maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:03 schreef snetje het volgende:
oke nog 1 tip aan gert !! ...scheidsrechter niet te snel![]()
en onderschat het moderatoren niet ..... in mijn ogen ging je dus al over de scheef !!
cursusje volgen in de kooi![]()
![]()
Eensch !quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Ik zou zeggen Gert delete die off topic zooi maar.
Is er al iemand wakker in het huis?
En ik zie net dat Brian zich nog een keertje omdraait en dat Huub de krant lekker in bed leest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Eensch !
Natasia en Nathanael zijn wakker, Nathanael is zich aan het wegen......82,6
Árgh wat heerlijk! Ruim 10 kilo aangekomen! Toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Eensch !
Natasia en Nathanael zijn wakker, Nathanael is zich aan het wegen......82,6
At your service.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Ik zou zeggen Gert delete die off topic zooi maar.
Alleen jammer dat het nog zo lang duurt!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:19 schreef avonne het volgende:
* wrijft in handjes *
het wordt een spannende dag vandaag.
Lukt het de bewoners om net zo goed toneel te spelen als gisteren?
Geeft Nena nog een staaltje wanhoop ten beste?
Doet Brian nog een laatste poging om Nena in zijn bed te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |