Awww!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze huilt weet alleen niet waarom
ze is alvast afscheid aan het nemen van brian .....ik kan het me niet voorstellen dat ze na de stemronde ooit nog met hem gaat pratenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze huilt weet alleen niet waarom
ze vergeeft altijd alles iedereenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is alvast afscheid aan het nemen van brian .....ik kan het me niet voorstellen dat ze na de stemronde ooit nog met hem gaat praten![]()
Weet iemand voor hoelang die Yvonne en de rest van het personeel is aangenomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit trut voelt zichzelf ook een soort bewoner. Ze wil graag een rol spelen in het programma, maar ze moet d'r muil houwe.![]()
Tja, je moet meisjes gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten zodat ze blijven bedelen om goedkeuring.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef Miraaa het volgende:
Ik ben ff een teiltje halen, want naar dit gelul kan ik niet luisteren..........zelfs een man van in de 90 lult nog niet zo oudbakken als hij .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |