abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45651364
Ik ga slapen peeps, have fun WAITING Bitches

† The 3 Kings †
pi_45651385
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Probeer het eens met eentje tegelijk en dan langzaam opbouwen naar meer
Dat werkt.
pi_45651400
Het duurde 4 minuten voor een man om te reageren om dit topic.
Hoe lang voor een vrouw?

60 maanden.
1 maand om zwanger te raken. 9 maanden totdat het kind is geboren. En de overige maanden zijn voor de zoon om te leren hoe te schrijven en te posten op FOK!
pi_45651452
Leuke manier van zaken bezien TS, maar als vrouwen sneller worden maak je met je lelijke kop helemaal geen kans meer op sex.
Their eyes opaque.
pi_45651564
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:59 schreef rashudo het volgende:
Leuke manier van zaken bezien TS, maar als vrouwen sneller worden maak je met je lelijke kop helemaal geen kans meer op sex.
Het is al goed jongen. Ik weet het dat het hard aankomt als je beseft dat je opvoeding een grote leugen is geweest van feministen die sloomheid (wat vroeger één van de zeven zondes was) nu in een deugd hebben veranderd. Een wereld zal voor je open gaan, maar het zal nog moeilijk worden voor je de aankomende jaren.
pi_45651702
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Het is al goed jongen. Ik weet het dat het hard aankomt als je beseft dat je opvoeding een grote leugen is geweest van feministen die sloomheid (wat vroeger één van de zeven zondes was) nu in een deugd hebben veranderd. Een wereld zal voor je open gaan, maar het zal nog moeilijk worden voor je de aankomende jaren.
Jongen dat besef ik allang, maar ik val niet voor jouw rookscherm en ik weet dat jij het maar al te fijn vind dat die vrouwen niet zo hard rennen wanneer jij weer eens aan je mannelijke voortplantingsbehoefte wil voldoen. Handig ook dat ze zich dan toch al in een grot zonder uitgang bevinden.
Their eyes opaque.
pi_45651764
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:12 schreef rashudo het volgende:

[..]

Jongen dat besef ik allang, maar ik val niet voor jouw rookscherm en ik weet dat jij het maar al te fijn vind dat die vrouwen niet zo hard rennen wanneer jij weer eens aan je mannelijke voortplantingsbehoefte wil voldoen. Handig ook dat ze zich dan toch al in een grot zonder uitgang bevinden.
Het probleem is juist dat de vrouwen niet snel genoeg naar me rennen. Ik moet altijd naar hun rennen
Alleen als er een baggerserie op TV is zijn ze snel
Nee, volgens mij heb jij OP niet goed genoeg gelezen jongeman, lees nog maar eens ipv deze langzame misdadigers te steunen.
pi_45651831
HET BEWIJS!
quote:
heupen van een man zijn gebouwd om snel te kunnen lopen, die van de vrouw om een kind te kunnen dragen en baren. Door dit verschil zijn vrouwen tijdens een hardloopwedstrijd (op snelheid) altijd in het nadeel ten opzichte van een man.
quote:
Tijdens de jacht tochten moesten mannen snel en efficiënt communiceren.
quote:
Als twee mannen een probleem bespreken wisselen ze enkele zinnen en gaan dan bijna onmiddellijk over op actie om het probleem snel op te lossen.
quote:
Waarom mannen ook wel drie minuten wonderen zouden moeten heten!

De gemiddelde tijd die een gezonde man nodig heeft vanaf een koude start tot een orgasme is ongeveer twee en halve minuut. Voor een gezonde vrouw is dit ongeveer dertien minuten. Omdat de meeste zoogdieren (waaronder ook de mens) tijdens de geslachtsdaad nogal kwetsbaar zijn voor roofdieren moest dit vrij snel gebeuren. Dit is een goede verklaring voor de snelheid van de man. Ik weet echter nog geen verklaring voor de dertien minuten van de vrouw. Wat meer ervaren mannelijke minnaars zijn wel in staat om hun orgasme langer uit te stellen waardoor er voor de vrouw ook iets te genieten over is.
quote:
Mannen raken sneller opgewonden dan vrouwen.

De mannelijke seksdrift kan heel snel aanwakkeren en ook weer heel snel afnemen. De vrouw heeft over het algemeen meer tijd nodig om seksueel opgewonden te raken maar blijft dit dan ook meestal langer. Uit onderzoek blijkt wel dat dit dichter bij elkaar komt te liggen naarmate we ouder worden. De vrouw is dan in staat om sneller opgewonden te raken terwijl de man (onder invloed van het afnemende testosteron) iets langer nodig heeft om op te warmen.
quote:
Mannen hebben meer verbindingen tussen de hersencellen dan vrouwen waardoor de informatie overdracht tussen de cellen sneller verloopt waardoor ze beter complexere problemen kunnen oplossen.
SLOTH IS A SIN!!
pi_45652285
Schop, meer mensen moeten de waarheid weten.
pi_45652693
TVP
pi_45652701
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:32 schreef Yoghii het volgende:
TVP
NIKS TVP. Het moet hier geen slowchat worden, wannabe langzamerd.
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 januari 2007 @ 03:39:36 #37
22592 crew  Ole
pi_45652709
veel te lezen van OP zeg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45652712
Goed bezig je eigen topic te verpesten

Edit: Samenvatting?
pi_45652713
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

NIKS TVP. Het moet hier geen slowchat worden, wannabe langzamerd.
Je bedreigt hem niet eens met de dood, wat ben jij voor mislukte Neanderthaler, ik zal jou eens manieren bijbrengen door een sabeltandtijger op je af te sturen onderwijl ik je wijf bats
pi_45652714
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:39 schreef Ole het volgende:
veel te lezen van OP zeg
Je bent een vrouw, die kan niet snel lezen
pi_45652716
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Je bent een vrouw, die kan niet snel lezen
Jij ouwehoert als een vrouw...

Kusje
pi_45652718
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:40 schreef Yoghii het volgende:
Goed bezig je eigen topic te verpesten

Edit: Samenvatting?
Vrouwen zijn langzaam, komt door evolutie; oplossing?
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je bedreigt hem niet eens met de dood, wat ben jij voor mislukte Neanderthaler, ik zal jou eens manieren bijbrengen door een sabeltandtijger op je af te sturen onderwijl ik je wijf bats
Ik wil niet gebanned worden
En mijn wijf batst al met een sabeltandtijger
pi_45652720
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
En mijn wijf batst al met een sabeltandtijger
Jij hebt een wijf, dan moet je wel een mongool zijn als je zo denkt zoals u wel edelgeleerde heer
pi_45652724
Evolutie omkeren, mannen mogen op de bank liggen en vrouwen moeten alles heel snel doen in de gevaarlijke buitenwereld.

Slotje?
pi_45652726
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:47 schreef Yoghii het volgende:
Evolutie omkeren, mannen mogen op de bank liggen en vrouwen moeten alles heel snel doen in de gevaarlijke buitenwereld.

Slotje?
En hoe wil je dat allemaal bereiken? Vrouwen moeten juist sneller worden anders krijgen we degradatie van onze soort.
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 januari 2007 @ 03:49:30 #46
22592 crew  Ole
pi_45652727
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:47 schreef Yoghii het volgende:

Slotje?
Ja doe maar (ik kan het niet)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45652738
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 03:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Ja doe maar (ik kan het niet)
na een paar generaties zal het al beter gaan...

Eerste keer dat ik niet egoistisch ben
pi_45652744
Uhm.........

Hoop tekst, mannelijke poster, waarschijnlijk van Google
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_45652799
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45652810
Vrouwen multitasken meer en dat geeft soms wat vertraging in de interactie tusen beide hersenhelften.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')