quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:02 schreef Nickthedick het volgende:
Geen erectie van die opdracht gekregen dus?
Nee, ik hield mijn poot stijf geen erectie te krijgen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:02 schreef Nickthedick het volgende:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:02 schreef Nickthedick het volgende:
Ja in dorpen daar is het allemaal happy joy..quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef kippiej het volgende:
Dat ligt er ook aan waar je stond; in een stad waarschijnlijk. Daar zijn Nederlanders echt eikels ja.
ahhh, volgende keer als ik een presentatie heb denk ik aan jou ok!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wilde ook een grap over een erectie maken
Zeg dan vantevoren dat de eerste rij paraplu's mee moet nemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ahhh, volgende keer als ik een presentatie heb denk ik aan jou ok!
nog effe mam!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:26 schreef Thisbe het volgende:
Het wordt wellicht tijd om te gaan slapen?
O, en sinds wanneer bestaat HBO rechten?quote:
geen probleem! ik ben u man! school is toch kut. liever schenk ik de hele dag koffie in en word ik gebruikt als voetveeg!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, en sinds wanneer bestaat HBO rechten?![]()
Ik zoek nog wel een leuke slaafje om de telefoon op te nemen en koffie in te schenken op kantoor.
Elke rechten-studie hoort zowieso op het HBO thuis.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, en sinds wanneer bestaat HBO rechten?![]()
Ik zoek nog wel een leuke slaafje om de telefoon op te nemen en koffie in te schenken op kantoor.
niks moet, maar ik voer mijn opdrachten een keer uit. voor de veranderingquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:39 schreef MissBliss het volgende:
'moet'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |