de brief is van gisteren ....dus er kan veel info instaan over jullie weet welquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Er is veel uit de brief gehaald. Natasia vindt het zonde.
Brainless heeft het weer over Nena pfffff.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef avonne het volgende:
donderdag 18:30 Paard rijden
volgens de weblog van Brian komt Lesley morgen
Volgens mij ligt de tijd dat iemand nog een boner van tekst kon krijgen ongeveer 30 jaar achter onsquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel raar ergens dat prive post van bij voorbeeld ouders of partners eerst door de redactie word gelezen. Ik schrijf zelf altijd hele vunzige brieven...dus ik zie Stijn al met een boner rondlopen.
Precies, en mocht Lesley morgen komen dan instrueert de regie haar heus wel om erover te zwijgen verwacht ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
de brief is van gisteren ....dus er kan veel info instaan over jullie weet wel![]()
Dan verzin je toch wat vaags.... "Bijna ontslagdag" ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
er gebeurt niet zoveel
Nu nog in een taal!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
The strong are built when in hurt,
They confront their dirt.
Be alert as only few will hand you dessert.
sterk, Brian, diep !
Braaaainstorm.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Ja en dan vind tie dat nena eruit moet, want die doet niets..........net alsof wij zitten te wachten op die bout-gedichtjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik wil dat die gitaar van Brian afgepakt wordt. Het slaat kant noch wal wat hij zit plengelen. Dichten kan ie niet, gitaar "spelen" is ook ruk.![]()
Hoezo? Het dekt de lading wel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Heeft Huub weer kut deze maand??quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Ja nL wilde nog ff nadenken over die video en Zdngmw zei dat doe je maar onder het pizza bestellen. DAt zegt genoeg over haar toch ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Nattedingus was meer gemotioneerd over zijn kind dan dat natasie het was.
Bijna ontslagdag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Sorry, niemand maakte een COS en ik ben vandaag er fantasieloos... Maak er wat leuks vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Dom Konijn wil neuken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |