Waar is de tijd van Raymond Ceulemans zijn honderd-en-zoveel wereldtitels. Hele dagen driebanden op teve ...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaasde me er al over dat de VRT het wel uitzendt en de NOS maar een samevattingkje heeft.
God behoede dat er een Belg Schaakgrootmeester wordt. Zie je heel de dag niks anders dan live-schaken op de Belg.
Die Belgen zijn niet te vertrouwen'quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou zo'n topschaatser nu eigenlijk ook aan de EPO, groeihormonen of andere stuff zitten ... ?
Ja, stel je voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Leatherface het volgende:
De Belg heeft brons.
Zeiden ze dat op Canvas?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, stel je voor![]()
"Dit is Belgische sportgeschiedenis beste kijker die u hier meemaakt"
![]()
![]()
jahquote:
Plushenko is (tijdelijk hopelijk) gestopt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef Leatherface het volgende:
Waar zijn Pluschenko en Lambiel trouwens?
Die Italianen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:09 schreef Misstique het volgende:
Ik ben groot fan..
Vanavond finale ijsdansen..
Heb net de beelden gezien op de NOS en ze deed het niet slecht, maar ze kwam net te kort om 2e te worden.quote:Kiira Linda Katriina Korpi (s. 26. syyskuuta 1988, Tampere) on suomalainen taitoluistelija, joka voitti EM-pronssia vuonna 2007. (ze weegt trouwens 54 KG en is 167 cm.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |