Hahaha ja, sorry, dat weet ik wel, maar mn vingers wilde mp3 blijkbaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heet dus ook een podcast.Die van MetMichiel van dinsdag 21-22 uur is te vinden op http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070123-21.mp3
quote:
Veenstra scrollt regelmatig door 't topic, zie ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent... Zit Veenstra mee te kijken ?
Ja hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent... Zit Veenstra mee te kijken ?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef -Hans- het volgende:
DI-RECT - ROLLERCOASTER
Daar doe ik jullie vast een plezier mee!
* -Hans- holt hard weg.
Ik lag in een scheurquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef evert het volgende:
iemand tjibbe nog opgenomen (vanmiddag bij coen en sander over Twarres)? het nu al legendarische MAMA MAMA
Een plaat waarvan ik bijna zeker weet dat niemand 'm heeftquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Toad het volgende:
Vertel D.Rose, welke plaat heb je aangevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig wel ja, en dat is echt een opluchting!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Naja, morgen zijn we in ieder geval van deze 'megahit' verlost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |