Dat magquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk is het It's a Sin van de Pet Shop Boys, dat is zo'n vette plaat.
Dan was je er vroeg bij met het volgen van de Prodigy, nog voor de grote doorbraak. Chapeau Chapeau © Michiel Veenstraquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'94 was ik 20
en was al Prodigy-minded sinds '92
Kloptquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan was je er vroeg bij met het volgen van de Prodigy, nog voor de grote doorbraak. Chapeau Chapeau © Veenstra
Dank jequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef Cee het volgende:
Eindelijk, D.Rose!!!! Ik ben zo blij voor je.
Ik snap hem! je request is voorbij gekomen!quote:
Geinig om te lezen, in Engeland was de single toen al een tijdje uit?quote:[quote]Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt
Een vriend van mij kwam uit Engeland en die had Prodigy (Everybody in the place) op een tape staan
Ik heb 'm ook nog op single liggen
quote:
Zo te horen bevallen de Pet Shop Boys welquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je
PSB leek me wel een goede keuze om gedraaid te krijgen
Die indruk kreeg ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef Zhukov het volgende:
[..]
Zo te horen bevallen de Pet Shop Boys wel![]()
Cake?quote:
Werd ook ter plekke geimproviseerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef Cee het volgende:
Whahaha dat Pet Shop Boys liedje.![]()
![]()
Die heb ik niet eerder gehoord.
Sorry, weer een late reactiequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer ja! Heb je Live ook live gezien? moet zeggen dat ik die altijd erg goed vond klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |