Ga klagen bij je ouders, verzend rook signalen naar iedereen die het wil zien, ga bloemen kweken ik noem maar wat. Maar ajb, val mij niet lastig met je gejank dat je liever eerder was geboren.quote:Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair In 77 and 69 revolution was in the air I was born too late to a world that doesn’t care
Dat mogen we aannemen jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Ik ben er ook nog, for what it's worth
Ik snap 'm ook nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEE dit vind ik wel zo'n klote plaat!![]()
Dan heb je zeker niet naar MetMichiel geluisterd....want wij hebben het zo vaak gedraaid (heel 3FM trouwens)quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
Een hele dikke hit?
Heb het norig jaar nooit gehoord
Volgens mij was het zelfs een oude 3FM Megahit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet naar MetMichiel geluisterd....want wij hebben het zo vaak gedraaid (heel 3FM trouwens)![]()
Hoi Michiel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Klopt!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs een oude 3FM Megahit.
[..]
Ik had gisteren al verteld dat ik het programma nog geen maand kenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet naar MetMichiel geluisterd....want wij hebben het zo vaak gedraaid (heel 3FM trouwens)![]()
wil je mijn verzoekje draaien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Dan was ik die week ziek zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs een oude 3FM Megahit.
[..]
Hoi Michiel.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Rhanna het volgende:
Ik heb al jaren dat ik bij de radio wil werken, maar ik weet niet hoe ik die droom kan realiseren..
Het idee alleen al dat er tientallen Fokkers elke beweging van je via de webcam volgen brrr.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
solliciteren natuurlijk
Bij de radio werken willen we allemaal wel, da's hetzelfde als dat je soapie zou willen worden
Veel mazzel hebben..... Maar je zou eens kunnen kijken of je bij de Veronica Radioschool kunt komen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Rhanna het volgende:
Hee, even een vraagje.
Ik heb al jaren dat ik bij de radio wil werken, maar ik weet niet hoe ik die droom kan realiseren..
Maricha, zou jij me misschien wat tips kunnen geven?
oehquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat er tientallen Fokkers elke beweging van je via de webcam volgen brrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |