abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2002 @ 17:01:24 #1
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_2875922
Wie is er wel eens in Rovinj Istrie (Kroatie) aan die Adriatische Zee?? Hoe is het daar? Qua eten en weer?? is daar wat te doen? gezellgiheid? barretjes... kom maar met je verhalen,,,
Bizar.. (bit dyslectische)
  zondag 20 januari 2002 @ 17:15:45 #2
7408 Ghoster
Gewoon voor de fun
pi_2876048
Ik ben in Istrië geweest afgelopen zomer, in Medulin. Tja, het is een beetje ruig volk. Mensen bij ons op de camping hadden mot met ze en dan zijn ze niet vriendelijk, maar verder is het goed te doen daar. Qua sanitair moet je gewoon niet al te hoge eisen hebben. Mooi is het wel, althans, de kust, binnenland wordt niet opgeruimd.

We zijn 1 avond in Rovinj geweest en dat zag er erg gezellig uit. We gingen toen met een boot de Adriatische zee op en dat was een disco-boot. Qua gezelligheid zit je in Rovinj niet verkeerd als je het mij vraagt.

Oh, en qua eten zit je ook wel goed. Hoeft in ieder geval niet zelf te koken, want da's net zo duur/goedkoop als uit eten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ghoster op 20-01-2002 17:17]

zondag 20 januari 2002 @ 17:16:10 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_2876053
Ik ben in 1993 in Rijeka en Crikvenica geweest, dat ligt iets zuidelijker aan de kust.

Wat me opviel waren de kiezelstranden maar het eten was perfect en zeer goed te betalen.
De mensen zijn uitermate vriendelijk en er waren goede uitgaansgelegenheden.
Het weer is vaak behoorlijk aardig en het water mooi blauw.

Zo, dit was mijn opsomming.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 20 januari 2002 @ 17:35:49 #4
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_2876234
Wie gaat er dit jaar heen????
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_2880158
Deze zomer waren we een paar dagen in Rovinj. Aangenaam dorpje. Mooi oud centrumpje, veel restaurantjes, gelateria's en die slavische meiden..... zucht

Wel rotsachtige kust dus lekker je teen openhalen als je niet uitkijkt. Ik vond het er uiterst aangenaam om een paar dagen lekker aan het strand te liggen. Tijdens ons verblijf was het echt bloedheet. Insmeren dus!

Tip! Er zit in de haven ergens een cafe/club (fuck hoe heet het ook al weer) waar je eigenlijk gewoon op de rotsen zit. Echter krijg je van een aantrekkelijke serveerster een lekker kussentje om je edele billen te sparen. In het water zijn coole schijnwerpers gemonteerd. Maak het af met relaxte lounge chillmuziek en een smakelijke cocktail en je avond is goed op weg!

Voor ¤ 50,-- per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u Vriend van CIDI worden.
pi_5152435
quote:
Op zondag 20 januari 2002 17:35 schreef _oxygen_ het volgende:
Wie gaat er dit jaar heen????
*schopje*

ik ga naar Umag, ligt in het noorden van Istrië, lijkt me echt super daarzo, en jah die kiezelstranden moet je ook gewoon waterschoenen voor hebben he

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5152480
Ik ben er vorig jaar en dat jaar ervoor geweest!
Ik vond het er echt ontzettend tof, en heb het er erg naar mn zin gehad. Lekker weer, en lekker water om te zwemmen.

Het eten is er echt heerlijk, en ook nog eens hartstikke goedkoop (in de restaurants).
Vooral die drankjes die je na het eten krijgt

pi_5152531
en ik ga ook een dag met een boot de Adriatische Zee over naar Venetië
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5160133
Cool Toxicity, met welke reisorganisatie ga je?
Ik ben net namelijk 2 dagen terug uit Umag en ik had echt een supervakantie, superheet weer en mooie vrouwen
pi_11894284
ik ga dit jaar ook met Do-It naar Rovinj.

Ik ga voor 10 dagen en ik vertrek 4 augustus

zondag 20 juli 2003 @ 17:52:32 #11
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11894313
We hebben inmiddels en nieuw topic: Istrïe 2003 en ik zag dat je dat al gevonden hebt. Daar verder dus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')