We zijn 1 avond in Rovinj geweest en dat zag er erg gezellig uit. We gingen toen met een boot de Adriatische zee op en dat was een disco-boot. Qua gezelligheid zit je in Rovinj niet verkeerd als je het mij vraagt.
Oh, en qua eten zit je ook wel goed. Hoeft in ieder geval niet zelf te koken, want da's net zo duur/goedkoop als uit eten.
[Dit bericht is gewijzigd door Ghoster op 20-01-2002 17:17]
Wat me opviel waren de kiezelstranden maar het eten was perfect en zeer goed te betalen.
De mensen zijn uitermate vriendelijk en er waren goede uitgaansgelegenheden.
Het weer is vaak behoorlijk aardig en het water mooi blauw.
Zo, dit was mijn opsomming.
Wel rotsachtige kust dus lekker je teen openhalen als je niet uitkijkt. Ik vond het er uiterst aangenaam om een paar dagen lekker aan het strand te liggen. Tijdens ons verblijf was het echt bloedheet. Insmeren dus!
Tip! Er zit in de haven ergens een cafe/club (fuck hoe heet het ook al weer) waar je eigenlijk gewoon op de rotsen zit. Echter krijg je van een aantrekkelijke serveerster een lekker kussentje om je edele billen te sparen. In het water zijn coole schijnwerpers gemonteerd. Maak het af met relaxte lounge chillmuziek en een smakelijke cocktail en je avond is goed op weg!
quote:*schopje*
Op zondag 20 januari 2002 17:35 schreef _oxygen_ het volgende:
Wie gaat er dit jaar heen????
ik ga naar Umag, ligt in het noorden van Istrië, lijkt me echt super daarzo, en jah die kiezelstranden moet je ook gewoon waterschoenen voor hebben he
Het eten is er echt heerlijk, en ook nog eens hartstikke goedkoop (in de restaurants).
Vooral die drankjes die je na het eten krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |