Wat is tegenwoordig nog wel origineel qua geluid?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:49 schreef Grobbel het volgende:
Bandje gaat in Engeland in ieder geval als een trein, hebben nu drie top 15 hits op rij gescoord geloof ik (Same Jeans staat nu zelfs op 3). Op zich wel aardige muziek, alhoewel het allemaal niet echt origineel is qua geluid.
Ach, zo zit ik al een jaar te stoeien met die Britse bandjes. Ik heb maar gewoon besloten niet meer naar volledige albums te luisteren van dit soort muziek en gewoon de singles op me in te laten werken zo gauw ze uit komen; werkt wat mij betreft best redelijk om de onvermijdelijke moeheid tegen te gaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, ik weet het niet met The View, misschien begint de Engelse bandjes-moeheid toch echt toe te slaan. Origineel hoeft het niet te zijn voor mijn part, maar ze hebben ook echt geen eigen sound. Kan het echt niet onderscheiden van bijvoorbeeld The Holloways. Wasted Little DJ's en Superstar Tradesman zijn nog wel leuke nummers, maar meer hoeft van mij niet.
Hoe weet je dat zo zeker? Zijn er al bands bekend?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar ze staan dus niet op LC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |