Oh dat zal me niks verbazen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
en toen tegen haar moeder verteld hoe lekker je het wel niet vond?
TIP van GeileSmurf:quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als ouders etc meespelen ben je gewoon gefuckt. Ohja aanrand verhaal wat ze had was ook verzonnen.
1e afspraak had ze een ongeluk gehad, wask 'te laat' bij het ziekenhuis en kon ik haar niet vinden. Ongeluk heeft ze nooit gehad. Wel problemen met dr been maar yeahhhhh
BULLLSHITTTTTTT all da way
Niks via Fok geregeld weetjewel. Ik zat er zij vroeg wat is dat, ik zo dat is Fok yeah jeweets.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:28 schreef Dirktator het volgende:
Dude, je gaat een relatie toch niet via internet onderhouden???
FOK!'kers![]()
Nou het gaat nog wel wat dieper maar zover ga ik er niet op in. M'n ma vond dat ik krant moest bellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:33 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
TIP van GeileSmurf:
Schrijf er een boek over ofzo![]()
dan heb je uw 3000euro terug yo![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:34 schreef tonks het volgende:
Nudepics?
Is ze vreemdgegaan met Piet Paulusmaquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou het gaat nog wel wat dieper maar zover ga ik er niet op in. M'n ma vond dat ik krant moest bellen.
Hier opt werk wilden ze de tiplijn van Hart van NL bellen
Ze wist toevallig wel altijd hoe warm het morgen zou zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:35 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Is ze vreemdgegaan met Piet Paulusma![]()
Waarom ga je er niet dieper op in? Je laat je gewoon naaien en dan hou je alles voor jezelf. Op die manier kunnen we natuurlijk nooit een goed beeld vormen van haar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou het gaat nog wel wat dieper maar zover ga ik er niet op in. M'n ma vond dat ik krant moest bellen.
Hier opt werk wilden ze de tiplijn van Hart van NL bellen
Nou t lijkt me wel dat ze is vreemdgegaan ja. Heb je je al laten testen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:38 schreef Camplo het volgende:
Omdat het te weird is om te geloven.
Denk aan,
simkaart, automatisch doorverbinden naar een vriendin.
dubbelgangers op msn
fake mailtjes
kaartjes die fake waren
vriendinnen van haar die me keihard voorlogen in mn gezicht en godverdomme overal van af wistne
zeggen dat je op vakantie bent met de boot en geen eens een oom hebbe die een boot heeft
als ik op vakantie ben zeggen dat je in Lloret zit en er niet eens gezeten hebben.
ik mis vreemdgaan nog maar zelfs dat is gebeurd i guess
Het spijt me, maar dit is BRILJANT!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Oh mevrouw was weg, en regelde iemand als standin om met mij te chatten.
Heeft'ie al gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef ioko het volgende:
Echt kut voor je Camplo, ik vond Salsagirl altijd redelijk stabiel overkomen, maar blijkbaar kunnen mensen dat goed faken op internet. Succes, en fuck haar!
Dat vond ik dus ook, en IRL ook dus 0,0 wantrouwen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:43 schreef ioko het volgende:
Echt kut voor je Camplo, ik vond Salsagirl altijd redelijk stabiel overkomen, maar blijkbaar kunnen mensen dat goed faken op internet. Succes, en fuck haar!
Logisch als je ziek genoeg bent om die chatlogs constant heen en weer te mailen voor het geval dat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef XL het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is BRILJANT!
en dat het werkt![]()
Toch heeft iedereen zijn eigen wijze om te chatten. Ik zou denk ik wel kunnen weten wie er tegen me op MSN praat zonder de naam te zien. Aan de typewijze dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Logisch als je ziek genoeg bent om die chatlogs constant heen en weer te mailen voor het geval dat.
Ik kan het me voorstellen dat je er niet achterkomt als de tegenpartij het als groep op voorhand plant en daarover bewust taalkundige afspraken maakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch heeft iedereen zijn eigen wijze om te chatten. Ik zou denk ik wel kunnen weten wie er tegen me op MSN praat zonder de naam te zien. Aan de typewijze dus.
Nooit iets van gemerkt?
Soms wel maar dan kreeg ik vooral korte antwoorden. Maar int begin niet zo opgelet en aangezien dat gefake al tijden bezig was tjeh.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch heeft iedereen zijn eigen wijze om te chatten. Ik zou denk ik wel kunnen weten wie er tegen me op MSN praat zonder de naam te zien. Aan de typewijze dus.
Nooit iets van gemerkt?
1 tip voor jouw !quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt?
Dat geloofde niemand die ik ken. Zelfs me nichtje die haar telefonisch en met MSN ooit gesproken heeft etc. En mn zusje nota bene.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen dat je er niet achterkomt als de tegenpartij het als groep op voorhand plant en daarover bewust taalkundige afspraken maakt.
Ik geloof echter niet dat het zo gedaan is en als ze dat wel zo gedaan hebben. Petje af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |