Neuh, niet voor vrouwen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
Fok knokploeg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brabandersquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Neuh, niet voor vrouwen.
We zijn geen midden oostelingen of boeren hè.
'Reizen voor singles', daar schijnen nog best leuke aanbiedingen tussen te zitten, Camper.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:59 schreef Camplo het volgende:
Haha nee gebruik niks manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vakantie boeken binnekortom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EN DAN VOOR AL DIE WIJVEN EEN DURE COMPUTER KOPEN EN MET HUN MOEDER GAAN CHATTEN!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
Of je moet net als de film ''Boattrip'' op een homocruise gaan met alleen maar wijven aan boordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het Zweeds zonteam was wel fapbaar in die filmquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
EN DAN VOOR AL DIE WIJVEN EEN DURE COMPUTER KOPEN EN MET HUN MOEDER GAAN CHATTEN!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:18 schreef Moja het volgende:
Lullig voor je Camplo. Al zie ik idd ook niet helemaal het nut van al die leugens in. Maargoed sommige mensen zijn gewoon nogal labiel en komen schijnbaar aandacht te kort. Heb het zelf ook meegemaakt.
Ik vond Salsagirl btw in haar posts nogal dom overkomen trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whehehehehequote:Op donderdag 25 januari 2007 14:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
EN DAN VOOR AL DIE WIJVEN EEN DURE COMPUTER KOPEN EN MET HUN MOEDER GAAN CHATTEN!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en bierbuik laten groeienquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:22 schreef EricG het volgende:
Nou kun je je beenhaar weer laten staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en bierdrinkend pc's fixenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:26 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
en bierbuik laten groeienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt er niet eens uit. Die hele familie is ziek.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:13 schreef Koenholio het volgende:
Volgens mij komt je ex wel uit een zieke familie of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterkte man.
Zouden ze de subfora ook onderling verdeeld hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef Camplo het volgende:
Haha nee gewoon mezelf blijven in doen en laten maar gewoon hup vol ertegen aan. Die dommigheid in sommige posts snap ik nu wel jah.
Gvd zou me niks verbazenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zouden ze de subfora ook onderling verdeeld hebben?
Dus Murielle nam SEX en KPD voor haar rekening, haar moeder deed R&P en OUD, haar zusje deed PUB en ONZ en haar opa deed C&H en PTA.
Wel slim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop