Morgen Psychocandy kopen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef Xentic het volgende:
fijne lineup!
Jesus and Mary Chain is zo'n band waar ik al jaren de naam van ken maar die ik volgens mij nog nooit gehoord heb...
Als je Lost In Translation hebt gezien, heb je een van hun beste nummers gehoord.:)quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef Xentic het volgende:
fijne lineup!
Jesus and Mary Chain is zo'n band waar ik al jaren de naam van ken maar die ik volgens mij nog nooit gehoord heb...
Ik voeg daarquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Je hebt van die albums. Elpee's noemde je ze vroeger, waarbij je denkt :'Jezus Christus, dit is nieuw, dit is baanbrekend wat kan muziekmooi zijn'
Abbey Road - The Beatles
Sticky Fingers van de Stones
Ramones - Alles
Stiff little fingers - Unflamable Material
London Calling van The Clash
Outlandos d'amour van The police
Surfer Rosa/Come on pilgrim van The Pixies
This is the sea - Waterboys
New Day Rising - Hüsker Dü
Echo and the Bunnymen - Ocean rain
Psycho Candy - The Jesus and Mary chain![]()
Ik wacht al 20 jaar op hetzelfde nieuwe kippenvel effect.
dan heb je een hoop gemistquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:29 schreef tong80 het volgende:
Je hebt van die albums. Elpee's noemde je ze vroeger, waarbij je denkt :'Jezus Christus, dit is nieuw, dit is baanbrekend wat kan muziekmooi zijn'
Abbey Road - The Beatles
Sticky Fingers van de Stones
Ramones - Alles
Stiff little fingers - Unflamable Material
London Calling van The Clash
Outlandos d'amour van The police
Surfer Rosa/Come on pilgrim van The Pixies
This is the sea - Waterboys
New Day Rising - Hüsker Dü
Echo and the Bunnymen - Ocean rain
Psycho Candy - The Jesus and Mary chain![]()
Ik wacht al 20 jaar op hetzelfde nieuwe kippenvel effect.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:14 schreef cafca het volgende:
Jesus and Mary Chain! Da's zo'n band uit mijn jeugd....lang niet meer gehoord. Zal Psychocandy nog eens opzetten. FIjne plaat!
Dat vond ik nou echt een ongelofelijke kutplaatquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:14 schreef cafca het volgende:
Jesus and Mary Chain! Da's zo'n band uit mijn jeugd....lang niet meer gehoord. Zal Psychocandy nog eens opzetten. FIjne plaat!
Hoe dan ook: wél een klassieker. En zoals tong al zei: erg vernieuwend indertijd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dat vond ik nou echt een ongelofelijke kutplaat![]()
Kan niet begrijpen dat je dat een kut plaat vind.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Darklands heb ik grijsgedraaid.
Da's wat overdreven. Maar Psychocandy is wel verschrikelijk kut geproduceerd met dat stofzuigergeluid. Geweldige nummers, maar dat gesuis en gepiep..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
LOL... dat was juist het geweldige aan die LPquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's wat overdreven. Maar Psychocandy is wel verschrikelijk kut geproduceerd met dat stofzuigergeluid. Geweldige nummers, maar dat gesuis en gepiep..
...Maar bands als The Kooks en The Fratellis zijn sowieso amper bekend in de VS.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef KillingMoon het volgende:
Yep, dat stukje komt uit het nummer Reverence.
Geweldige band, de opvolger van Psychocandy (Darklands) vind ik ook wel een stuk beter.
Ze weten op dat festival precies wel wat goeie muziek is, Interpol en The Jesus and Mary Chain headliners, fratellis en kooks nauwelijks leesbaar op de affiche.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Dat stofzuigergeluid was juist briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |