Dat is toch juist het hele idee van een bbq? Als ik haast heb, pak ik wel een koekenpan...quote:Hoewel ik dat geklooi met kolen en vuur wel leuk vind is het toch tijdsrovend om telkens de BBQ op te starten en doe ik het dus niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen
Wel eens over nagedacht, maar als ik met een gasbrander de kooltjes binnen no-time in de juiste gloeitoestand heb, dan blijft er geen tijd over om dingetjes in de keuken te doen. Vaak gaat het toch zo: vlees snijden en spiesjes rijgen, barbecue aansteken, en dan heb je nog ruwweg 20-30 minuutjes om de salades in elkaar te husselen, tafel te dekken, en het bier uit de koelkast te halen. Als mn knoei te snel aan is, heb ik niet meer genoeg tijd. En BBQ draait juist om het idee dat je alle tijd hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:09 schreef 777bas777 het volgende:
Een BBQ heb je toch binnen 3 minuten aan?
Of gebruikt niemand een propaan gasbrander (zo'n ding om metalen buizen aan elkaar te solderen)?
Had ik maar zo'n dakdekkersbrander...![]()
precies kool of geen bbq anders is de lol er toch zo af....quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is toch juist het hele idee van een bbq? Als ik haast heb, pak ik wel een koekenpan...
en kolen die niet goed aan gaan heb ik weinigquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:17 schreef boegschroef het volgende:
[..]
precies kool of geen bbq anders is de lol er toch zo af....
Nou om meteen iedereen die iets anders gebruikt dan kooltjes af te schilderen als... zie hierboven..das natuurlijk ook grote onzin.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:15 schreef T42 het volgende:
gas en elec zijn voor watjesen leken
kolen RULES!!!
kan niet wachten tot ik kever meeting heb in budel alle 7000 camping gaste die bbqenlekker mistig
![]()
Da's dus voor mij de moverende reden om voor gas te gaan. Je kan vlees voor twee of 20 personen barbequen zonder dat je te veel of te weinig kolen hebt. En als je tussen de gangen door (desserts maak ik ook op de BBQ) even wil pauzeren dan kan dat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:13 schreef Gripper het volgende:
En BBQ draait juist om het idee dat je alle tijd hebt
ooit gehoord van sarcasties???quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou om meteen iedereen die iets anders gebruikt dan kooltjes af te schilderen als... zie hierboven..das natuurlijk ook grote onzin.
Kan me best indenken dat je niet altijd de tijd en zin hebt om met kooltjes in de weer te gaan.
Èn sommige mensen kunnen er bv. niet tegen..
En dan is een gas barbecue best een goede oplossing
dan doe jij slecht inkopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Da's dus voor mij de moverende reden om voor gas te gaan. Je kan vlees voor twee of 20 personen barbequen zonder dat je te veel of te weinig kolen hebt. En als je tussen de gangen door (desserts maak ik ook op de BBQ) even wil pauzeren dan kan dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |