Volgende week is de herhaling te zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Iemand nog een filmpje van dat handsballetje van Leonardo tijdens de klassieker waaruit die goal kwam.
Echt waar ?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Volgende week is de herhaling te zien.
zeker fixed zoals vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja op Talpa.
Vroeger was de rivaliteit veel groter joh.Toen was 't veel meer Amsterdam tegen Rotterdam.Wij liggen elkaar sowieso al niet,gooi daar 't voetbal bij en je hebt haat en nijd.Tegenwoordig roept elke boerenpummel uit welk gat dan ook 010 en 020.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Cruoninga het volgende:
Wat voor gevoel hangt er voor jullie rondom dit treffen? Waar zit hem de tegenstelling in? Door de felheid waarmee het beleefd wordt, zou je toch denken dat de rivaliteit op een dieper gelegen idee gestoeld is.
In alle gaten in het land - van Drenthe tot Zeeland - die niet in de directe invloedsfeer van een andere profclub vallen, zijn Ajax en Feyenoord de twee grootste clubs (PSV blijft qua uitstraling achter). Wat doet die mensen daar, die vaak geen enkele band hebben met Amsterdam of Rotterdam, voor de één of de ander kiezen?
Nou ja een half lege Kuip is ook niets natuurlijk dus liever iemand uit Drenthe ofzo ( als je van zover komt ben je wel een echte fan) die er altijd is dan een Rotterdammer die niet op komt dagen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Vroeger was de rivaliteit veel groter joh.Toen was 't veel meer Amsterdam tegen Rotterdam.Wij liggen elkaar sowieso al niet,gooi daar 't voetbal bij en je hebt haat en nijd.Tegenwoordig roept elke boerenpummel uit welk gat dan ook 010 en 020.
Wij zijn nu eenmaal de 2 grootste clubs in NL,daarom zitten de suporters overal.Het is alleen triest dat je tegenwoordig in de Kuip af en toe 'n woordenboek nodig hebt om sommige gasten te verstaan.
10quote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja op Talpa.
?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga hier niet als Lucius roepen: 'versla 020 even' (),
Zal ik me ene avater er bij pakken deze weekquote:Op zondag 28 januari 2007 18:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat riep hij na de 0-4 voor een wedstrijd van psv.
Ipv zelf goed te voetballen
Bij het afscheid bij PSV, vlak voor Ajax-PSV was dat.quote:
Nou niet meerquote:Op zondag 28 januari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaaaaa doen. Die brengt geluk!
Slaat echt nergens opquote:Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=d5Mpc8duKP0
Zo ken ik je weer jorien!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=EMIRZI8qaSI
Eeey Leonardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |