Kom je ff langs ja?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik weet hoe je van het uitvak naar een ajax vak kan lopen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ja die Boys zegt zoveel, die relschopper heeft zeker een ruit gebrokenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
NIet alleenmaar het is echt mogelijk , was tip van ons aller boys
![]()
ik heb de foto's hoe het moetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja die Boys zegt zoveel, die relschopper heeft zeker een ruit gebroken![]()
Laat maar zien op 4 Februari, niet boos worden als het niet lukt hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb de foto's hoe het moet![]()
check je pmquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat maar zien op 4 Februari, niet boos worden als het niet lukt he![]()
Nou bewijs je voor alle topboys, ren het jodenvak in en sla kindervak410 wegquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb de foto's hoe het moet![]()
Hij is zelf nog een kind?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:21 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou bewijs je voor alle topboys, ren het jodenvak in en sla kindervak410 weg![]()
Die grafhoer van de ticketbox kwam toen pas aanzetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:59 schreef jorienvdherik het volgende:
en ja hoor 9.01 was het uitverkocht
in 1 minuut 800 kaarten er door heen
Staat die ticketbox nog overeind?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die grafhoer van de ticketbox kwam toen pas aanzetten.
Dat jij er serieus op in gaatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:21 schreef denthemen het volgende:
Jorien, waarom ga je hier vertellen over hoe je los kan breken en zo terwijl jij het 100% NIET doet?
Je kan ook gewoon die deur om naar de omloop op noord te komen kapot trappenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
trek zelf je conclusie eens
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
deze klassieker gaat niet om het voetbal (alleen de uitslag telt), de rivaliteit komt voort uit hele andere dingen, die hebben de klassieker gemaakt.quote:
Dat er sowieso serieus op jorien wordt gereageertquote:
OK, dan is alle hoop verlorenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou, m'n chef, die een echte kakkerlak is, gelooft er niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |