Wanne be Ronaldinhoquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Kunnen de kakkerlakken alvast even wennen.
Daarna zingen jullie constant zeker,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je wel snel zingen voordat Ajax scoort.
Buijs is gewoon irritant, ik gun hem niks, alleen datgene wat er stond. Wat je ervan vind maakt me niet uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:25 schreef Jasza het volgende:
-doe ff normaal-
Hij praat haast nooitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat er stond, ik haat die gozer met ze praatjes. Dat ie een keer vol doormidden word gezaagd door iemand![]()
Alle Ajacieden wel denk ik, iig 90% ervanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet wat er stond
Kon me er wel in vinden![]()
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef mcyodogg het volgende:
Het is toch grappig dat er zulke types rondlopen. Beetje de Heitinga of Sneijder van Feyenoord wat dat betreft.
Nou hoe Buijs het uit, is nog heel iets anders als Johny of Wesley zou doen. Dan heb ik het over dat Buijs het woord Amsterdam niet uit kan spreken en het constant 020 noemtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
Als fan zijnde van de club waar je speelt. En nooit voor de concurrent zou spelen, no matter what.
Aan weer 'n zwarte in 'n Ajax-shirt???Hmmmm,ben ik al gewend hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Kunnen de kakkerlakken alvast even wennen.
Ja, hele stoere jongen ben je nu.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:12 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Aan weer 'n zwarte in 'n Ajax-shirt???Hmmmm,ben ik al gewend hoor.
Ik ben zelf donker simpele.Van mij mogen jullie al die gasten hebben....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, hele stoere jongen ben je nu.
Wat boeit het trouwens hoe iemand eruit ziet als hij maar goed kan ballen, en voor zover ik weet heeft Ajax de laatste jaren bijna altijd 5 nederlanders in de basis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik ben zelf donker simpele.Van mij mogen jullie al die gasten hebben....
jij hebt nota bene 010 in je onderschrift staanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:10 schreef stefmans het volgende:
Dan heb ik het over dat Buijs het woord Amsterdam niet uit kan spreken en het constant 020 noemt![]()
haha, het gevoel is dan ook tanende.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Cruoninga het volgende:
Elkaars grootte erkennen jullie in ieder geval. Iemand waar je echt boven staat, kan immers nooit je rivaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |