Ik moet nog steeds lachen om de droogheid van dat laatste plaatjequote:
Ik heb reeds weer een (bak)steentje bijgedragen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:52 schreef cerror het volgende:
Ik zei toch dat Anarchiedrank een woord wordt.
jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om de droogheid van dat laatste plaatje
Avataarquote:
quote:
Moks! Wie geht's?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:38 schreef Mokster het volgende:
Nice!
Goed! Vooral nu ik zojuist heb besloten mijzelf morgen te verwennen met een dagje-met-de-auto in plaats van met de trein. Na drie dagen afzien in de trein heb ik een file verdiend. Vind ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:43 schreef JDude het volgende:
Moks! Wie geht's?
Als de file een traktatie is dan is het toch wel triest gesteld met de IJzeren Weg tussen Haarlem en Rijswijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef Mokster het volgende:
Goed! Vooral nu ik zojuist heb besloten mijzelf morgen te verwennen met een dagje-met-de-auto in plaats van met de trein. Na drie dagen afzien in de trein heb ik een file verdiend. Vind ik.
Vandaag ging alles goed.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef JDude het volgende:
Als de file een traktatie is dan is het toch wel triest gesteld met de IJzeren Weg tussen Haarlem en Rijswijk.
Jah!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef Misstique het volgende:
Of je wordt miljonair, hoef je nooit meer naar je werk te reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |